Vauvan paino oli pudonnut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Poika painoi 8kk neuvolassa 10680g ja tänään kun oltiin niin paino oli 10265g :| Mennään kuukauden päästä painokontrolliin.
Mutta mä en muistanut sanoo et tuo pulauttelee vieläkin aika paljon, pitäskö mun soittaa sinne vai kerronko sit ens kerralla. Ja onhan tuolla aika huono ruokahalukin.
Pituutta oli kuitenkin sentti tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
2kk aikana. Ja en sillä et tarttis olla isompi, mutta ei kai sen painon pudota kuuluis?

onko ollu kipeenä? meillä tippui paino tuon verran (tosin 2vuotiaalla) muutamas päivässä kun oli oksennustauti ja jokunen viikko meni ennekuin alkoi syömään taas paremmin, neuvolassa ei välitetty painon putoamisesta kun tiesi että takana ollut yrjötautia.

Mä mietin kans, että aika hyvänkokoinen on kuitenkin ikäisekseen :ashamed: Meillä painoi poika 1,5v neuvolassa varmaan jotain ton verran.

Mut kuitenkin, oli paino mikä vaan niin kontrolliinhan siitä kai mennään jos paino putoaa. Onko lähtenyt hiljattain liikkeelle? Hampaita tullut? Kun on ruokahalu huonona...

se on se lapsen oma käyrä mitä kannattaa tarkkailla.. ei verrata muihin... ja lapsen painon ei pitäisi tippua ellei ole pahaa ripulia tai muuta sellaista.. sitä ei välttämättä tule lisää ja siitäkin voi joutua painokontrolliin koska lapsen on mentävä omalla käyrällään "tasaisesti"

Yhteistyössä