Vauvan päiväunet parvekkeella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
Ostin kirpparilta pari kuukautta sitten parvekevaunut, joissa olin ajatellut välillä laittaa vauvan parvekkeelle päiväunille. Nyt kun muutimme uuteen asuntoon niin alakerran asukkaat tupakoivat ja se savu tulee suoraan meidän parvekkeelle ja sisällekkin asti jos ovi on auki. En siis voikaan nukuttaa vauvaa siellä ja se nyt harmittaa. Tiedän, että heillä on oikeus polttaa omalla parvekkeellaan, mutta olisiko se törkeää pyytää heitä olemaan tupakoimatta edes se pari tuntia?? Onko kenelläkään kokemusta?

itse olen parvekekyssääjä ja tottakai jos minulta tultaisiin asiallisesti kysymään voisinko olla pari tuntia polttamatta partsilla vauvan päikkäreiden takia niin ei olisi todellakaan onkelma.

kysymään vain!

Ainahan sitä voi pyytää, tahtoo valitettavasti osa tupakoijista olla niin itsekkäitä, että eivät moiseen suostu. Niin ja joillekin se 2h on liiiiiiiiian pitkä aika olla ilman röökiä. (säälittävää)

mun kaverilla oli sama ongelma vanhassa asunnossa. he ystävällisesti pyysivät naapureilta olemaan muutaman tunnin polttamatta. naapurit suhtautuivat todella hyvin kun heillä omia lapsenlapsia. sopivat sitten että aina kun ystäväni vauva nukkui hän laittoi tutin narun päähän roikkumaan parvekkeelta. näin ollen naapurit tiesivät olla polttamatta kunnes tutti ei enää roiku.

eiks ne alakerran ihmiset ole päivällä pois kotoa. meillä edellisessä asunnossa ei haissut tupakka koskaan arkena päivällä, vasta illalla se alkoi 17 aikaan. vauva nukkui sopivasti partsilla päiväunensa 3-4 h.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mun kaverilla oli sama ongelma vanhassa asunnossa. he ystävällisesti pyysivät naapureilta olemaan muutaman tunnin polttamatta. naapurit suhtautuivat todella hyvin kun heillä omia lapsenlapsia. sopivat sitten että aina kun ystäväni vauva nukkui hän laittoi tutin narun päähän roikkumaan parvekkeelta. näin ollen naapurit tiesivät olla polttamatta kunnes tutti ei enää roiku.
Toihan on loistava idea =) Mä ainakin koitan aina arvioida, kun poraan seiniä tai vasaroin, onko naapurissa lasten päiväuniaika vai ei. Kun en just silloin viitsisi ruveta metelöimään.

Yhteistyössä