Vauvan potkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä?

Vieras
Hei!

Tuntuuko kellään muulla vaavin potkut vatsan lisäksi alapäässä? Tuntuu välillä hieman oudolta..ihan ku sieltä oltais pyrkimässä pois... Ei kait vauvan vielä kovin alhaallakaan pitäisi olla.. Mulla menossa rv 20+6.

Mun vauva potkii välillä ikään kuin ""sisäänpäin"", potkut tuntuu just alapäässä, peräsuolessa ja millon missäkin. Tosi villin tuntuista! Nuo liikkeet ei tunnu päälle päin ollenkaan, mutta muuten ne kyllä huomaa, kun ovat niin oudon tuntuisia (välillä ihan hätkäyttää). Miksipä vauva ei vois olla välillä kädet ja jalat kohdun takaseinään tai alaosaan päin, kun vielä on tilaa liikkua. Mulla viikkoja 23.

Ei kai noilla viikoilla ole mitään väliä, onko perätilassa vai ei, sehän heittää kuperkeikkaa vielä monta kertaa!

Mulla ainakin aluksi tuntui vain ja ainoastaan ihan alhaalla liikettä, viikon 25 jälkeen vasta alkoi tuntua jossain navan seudulla. Sitä ylempänä ei juurikaan tunnu vieläkään, vaikka viikko 36 menossa, ja vauva ollut jo pitkään pää alaspäin.

hihii, kukahan se osaa erottaa onko kyseessä vauvan kädet vai jalat vai häntä mitkä siellä huitoo..:) uskomattomia kommentteja!

ja kyllä tuntuu alapäässä täälläkin ja ihan ympäri mahaa ja kylkiä. viikkoja 20+6.

Niinhän se on, se vauva voi potkunyrkkeillä ihan mihin kohtaan tahansa. Itsellä juuri noilla viikoilla alkoi vauvan voimat oikein tulla esille ja potkujen voima ja tiheys vaan kiihtyivät aina tuonne rv 34 asti. Sitten sille onneksi alkoi tulla vähän ahtaat paikat, mutta vieläkin näin rakkauden lopussa potkuja tulee sinne tänne.

Minulla menossa rv 40+5 ja vielä jonkun aikaa sitten tuntui useasti kova tökkiminen jompaan kumpaan lonkkaan....enpäs tiedä millä sinne koputteli mutta aika ""hauskan"" tuntoista enkä oikeasti osaa sanoa millä ihmeellä vauveli sinne ilmotteli itsestään...ei ainakaan jaloillaan kun on ollut jo kiinnittyneenä muutaman viikon..:)

Ai kuinka osaa erottaa onko kyseessä kädetä vaiko jalat? Joistain viikoista eteen päin ei voi enää erehtyä, kun jaloissa on jo sen verran voimaa, että se tosiaan tuntuu kun vauva potkaisee joko kylkiluita tai virtsarakkoa.
Käsien liike tuntuu ainakin mulla sellaiselta roplaamiselta ja jalkojen liike on polkemista tai potkimista.

Ja kun ei ole turhaa rasvakerrosta mahan päällä, niin välillä erottaa selkeän kantapään tai koko vauvan jalkapohjan mahan läpi.

Voi kutittaa! Nimimerkillä kokemusta on hihitellä illalla nukkumaanmennessä...=) Vauva oli silloin poikittain ja potki sekä jaloillaan että käsillään samaan aikaan niin että molemmat kyljet venyi ja paukkui. Tuntui kertakaikkiaan niin...no ei sitä osaa kuvailla...tavallaan kutitti ja tavallaan tuntui epämiellyttävältä et ei siinä voinut kuin nauraa!

Mulla ainakin tuntuu välillä tosi epämiellyttävälle vauvan liikehdintä. Varsinkin kun illalla oikasee selälleen, niin se jotenkin ""muljahtaa"" tohon aika ylös vatsaa ja ihan pintaan. Tulee oikeen sellanen mötikkä näkyviin ja painaa inhasti. Siitä on kyllä kiva silitellä..Joskus tuo ""ulospäin"" pullahdus tuntuu ahdistavalta..pari kertaa istuessa käyny myös näin ja pakko repia vaatteet mahan päältä kaakkoon kun tuntuu, että se tulee nahasta läpi. Viikkoja 25.

en ole vielä ainakaan tietoisesti tuntenut potkuja. olen raskausviikolla 18+6. Kätilö sanoi istukkani sijaitsevan niin, että potkut tuntuvat ainakin alkuun vahvemmin alavatsassa/alapäässä.

Yhteistyössä