vauvan pukeminen ulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
eli 5kk ikänen vauva miten puette ulos?
kun asteita nollasta plus viiteen?

moni sanoo et pitäs jo toppa vaatteet olla. Mut meilä mielä fleece haalari, alle paksut sukat ja tumput. pipo tietenki. ja sit makuupussin sisään ja vaunuihin.

meillä on noi 2007 jovi air vaunut ja niissä on paksu toppaus (tehty suomen talveen)
on tuntunut riittävä. Niin ja täällä tulee ainu kun tuo meri on 100 m pääs

no mä oon laittanut bodun/potkarit/tai puolpotkarit paksumman fleecepuvun tumput myssyn ja lämpöiset paksummat sukat..sekä makuupussin..ei tosiaa meillä tarvi ainakaan toppapukuja vielä..tuo on niin kuumakalle..ja jos nyt pukee toppavaatteet niin mitäs sitten kunnon talvipakkasilla

no niin mäkin oon aatellu ja oon kyl koittanu tietysti ulkona et onko sopivasti, niskasta aina on kuuma ( noi omat rasvat lämmittää) mut kaulasta ihan sopiva.

kun kaikki paahtaa et pitää toppavaatteet päälle jo niin tulee iteki ihan epävarmax et mitä siis pitää teh...

täytys aina vaan luottaa itteensä

vauva 4kk ja äitiyspakkauksen kevyttoppis ulkoillessa päällä, lisäksi sikat ja tumput ja kypärämyssy + huppu päähän. vaunuissa on makuupussi mutta ei yleensä kiinni ja vaunujen "kansi" tietenkin päälle. ei ole kylmä tullut tällä varustuksella. jos on tuullut kovasti niin sitten oon laittanu sadesuojan lisäksi

Mä vissiin puen liikaa mutta ennemmin pieni lämpö kuin se että piltillä olis kylmä. Luotan kerrospukeutumiseen ja pariin-kolmeen peittoon. Riippuen ilmoista. Nyt kun oli -6 laitoin kunnon peitot päälle kun nukkuu jo toista tuntia tuolla ulkona.

Yhteistyössä