Vauvan sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Sanoin miehelle alkuviikosta, että haluaisin tytön, että voisin ostaa sille kivoja vaatteita. Pojille kun on oikeasti vaikea löytää mitään kivaa. Mies totesi, että jos tyttö tulee, niin siitä ei sitten mitään prinsessaa tehdä. Mä sanoin, ettei tehdäkään, vaan retrotyttö. Olisitte nähneet miehen ilmeen. :D

:laugh: Alkoiko mies sitten toivoa poikaa ihan tuon retro-tytön pelossa?

Tuosta oon kyllä vähän eri mieltä, ettei mitään kivaa löydy pojille. Ei niin paljon, mutta mä oon kyllä ainakin löytänyt tosi kivoja vaatteita pienelle pojalleni. Tosin joissain paikoissa alkaa koosta 90cm olla aika örkki-voittoista kun taas tyttöjen puolella samassa kaupassa on hello kittyä yms. "pehmoja". Mä kun en tykkää pääkalloista yms. vaan enemmänkin Nalle Puhista, Snoopysta ja niistä retro-kuoseista.

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
:laugh:
Tuosta oon kyllä vähän eri mieltä, ettei mitään kivaa löydy pojille. Ei niin paljon, mutta mä oon kyllä ainakin löytänyt tosi kivoja vaatteita pienelle pojalleni. Tosin joissain paikoissa alkaa koosta 90cm olla aika örkki-voittoista kun taas tyttöjen puolella samassa kaupassa on hello kittyä yms. "pehmoja". Mä kun en tykkää pääkalloista yms. vaan enemmänkin Nalle Puhista, Snoopysta ja niistä retro-kuoseista.

Mutta sitten kun pitää ostaa niitä 110 cm ja siitä isompia vaatteita. Lindexillä on jotain kivaa. Parhaimmat vaatteet olen ostanut me&I-kutsuilta.

Juu uskon kyllä että 110cm on vielä vaikeampi löytää muuta kuin pääkalloja tai sitten yksivärisiä tai raidallisia :xmas:
Lindexillä tosiaan on ihan kivoja vaatteita isommillekin pojille kun olen lahjaksi katsellut, mutta H&M:n mallistot on aika pitkälti jotain muuta. Tuolla meitä lähinnä olevassa liikkeessä on loppujen lopuksi aika pieni valikoima poikien vaatteita, tytöille on paljon enemmän.

Yhteistyössä