vauvan sydänäänilaite?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en kyllä suosittelis laitetta kellekkään. Turhaan vaan stressaa itseään sillä et kuuluuko sydänäänet vaiko ei. Välttämättä maallikko ei osaa edes käyttää laitetta oikein tai ainakaan erota niitä vauvan sydänääniä. Miksi niitä sydänääniä pitäis jatkuvasti kotona kuunnella edes, neuvolan seurantakäynnit riittävät mielestäni ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en kyllä suosittelis laitetta kellekkään. Turhaan vaan stressaa itseään sillä et kuuluuko sydänäänet vaiko ei. Välttämättä maallikko ei osaa edes käyttää laitetta oikein tai ainakaan erota niitä vauvan sydänääniä. Miksi niitä sydänääniä pitäis jatkuvasti kotona kuunnella edes, neuvolan seurantakäynnit riittävät mielestäni ihan hyvin.

Plää plää plää plää....Enemmän minä ainakin stressasin siitä että onko siellä etes koko vauvaa kuin sitä että kuuluuko vai ei. Ja ihan suoraan sanottuna täytyy kyllä aika pässi olla jos ei tuota laitetta osaa käyttää!!! Ja neuvolan seurantakäynnit ei todellakaan riitä!! Itselläni ainakin neuvolassa kuunneltiin sydänäänet ensi kerran viikolla 14. Jos en sitä ennen olisi kuunnellut kotidopplerilla vauvaa niin olisin ollut hermoraunio.

Eli suosittelen todellakin ap!

Yhteistyössä