Vauvan syntymäpaino yhteydessä rakenneultrassa annettuun painoon??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpaleina harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirpaleina harmaana

Vieras
Voiko paino olla oikeastaan mitä vaan tuossa rakenneultrassa, eikä anna viitteitä syntymäpainoon? Meidän herra painoi rakenneultrassa 340g...
Mua alkanut pelottaa miten iso jötkäle poika on syntyessään, olen itse pienikokoinen ja tuntui että 51,5cm ja 3600g painavassa esikoistytössä oli jo jonkinlainen työ että sain pihalle työnnettyä (rv 39+5). Neuvolassa arvioitiin aikoinaan tyttö jopa nelikiloiseksi...
Nyt mun vatsakin on jo aika kookas (rv32) ja tökeröitä kommentteja saanut siitäkin kuulla :(
Lapsivettä on normaalisti...
 
Rakenneultra on niin aikaisin ettei siinä kauheesti voi sanoa mitä painaa syntyessään. Mutta jos sf-mitta on kovin iso myöhemminkin niin pyydä lähete synnytystapa-arvioon. Silloin saa tarkemman kuvan vaikka eihän sekään välttämättä ole kovin luotettava.
 

Yhteistyössä