Vauvan ulkoilu, ja kissaongelma???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimonmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimonmami

Jäsen
13.10.2008
609
0
16
Onko teidän vauvat joka päivä ulkona? Lenkillä, parvekkeella? Mun 3kk baaben on kyllä yleensä joka päivä jossain vaiheessa yhdet päikät ulkona, mut eilen en saanut sellaista hetkeä järjestettyä päiväunien kanssa et se olis päässyt partsille :( Tuskinpa nyt tuho tulee..?

Sit, meil on 4 ihanaa kisulaista. Kaikki leikattuja, 2 tyttöä ja kaks poikaa. Nämä tytöt on tosi "herkkiä" tapauksia, osoittaa mieltään iisisti, ja vaik toinen niistä onkin koko lössin pomo, ni silti sekin monasti pissaa matolle, puhumattakaan tästä toisesta (siskoksia) joka myös kakkaa pöytien/ sohvien alle ja yksikään matto ei ole meillä säästynyt. Miten ootte ratkaisseet pissaongelman, en tahdo niistä luopua, olenhan sitoutunut niistä huolehtimaan. Mut rassaa sit ku vauva alkaa mönkiä ja kaikki matot on iha kusessa, tietty niitä pesen ja pyyhin heti vaan kun huomaan mut ne on varmaan niin ikipissasia et yök. Mitä tästä voi seurata, voiko olla vaaraa vauvalle??

Surku :( :'(

Kissat mäkeen. Ei tuu mitään, jos vauva on kusisilla matoilla, tunkee kissanleluja suuhun, retuuttaa kisuja, tönkää kissanruokaa... toivottavasti löytäsit jonkun paremman ratkasun, mut mulla ei tuu muuta mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Kissat mäkeen. Ei tuu mitään, jos vauva on kusisilla matoilla, tunkee kissanleluja suuhun, retuuttaa kisuja, tönkää kissanruokaa... toivottavasti löytäsit jonkun paremman ratkasun, mut mulla ei tuu muuta mieleen.

Mitenköhän se lapsi siitä rikki menee? Ainut mikä huolettaa, on nuo pisuiset matot, jotka nekin tarpeentullen saa nostettua kokonaan pois...

Alkuperäiseen ongelmaan en juuri osaa auttaa. Saako kissat yhtä paljon huomiota ennenkuin vauva tuli? Osoittavat helposti mieltä esim siitä.

Mun tyttö maistoi vauvana kissankakkaa löydettyään sitä pöydän alta. Ihan tuo on reipas, älykäs ja terve 8-vuotias nykyään... Mutta parivuotiaana keksi pissata kissojen hiekkalaatikkoon ja oli vielä tosi ylpeä siitä :)

Vaiva ei siitä kuole, vastustuskyky vaan kasvaa!! Meidän lastenlapsi kasvaa 3 kissan ja kolmen koiran kanssa + käy tallissa joka päivä. Monet kakat on mennyt suuhun ja likka on terve kun mikä!
Mut itseäsii tietty hämää toi kissojen pissaaminen pitkin.... Meillä se ratkesi sillä että hankittiin lisää hiekkalaatikoita. Siin on joku juju - joku kissa ei vaan halua mennä laatikkoon missä joku tietty toinen kissa on käynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja lähiöäiti:
Mun tyttö maistoi vauvana kissankakkaa löydettyään sitä pöydän alta. Ihan tuo on reipas, älykäs ja terve 8-vuotias nykyään... Mutta parivuotiaana keksi pissata kissojen hiekkalaatikkoon ja oli vielä tosi ylpeä siitä :)

Totta, ei se lapsi siitä kuole :)

Yhteistyössä