Vauvan ulkovaatetuksesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Ajattelin laittaa tuolle meidän 1,5kk vauvalle ulos vaunuun sisävaatetuksen (body ja potkarit) lisäksi suht. ohuet housut ja takin sekä tumput ja töppöset. Sää on aurinkoinen, lämmintä ehkä 18 astetta, ei juurikaan tuule. Onko liikaa? Kertokaa toki mitä itse laittaisitte, jos tässä on liikaa tai liian vähän. Entäs autoiluvaatetus?

kyllä mun muksulla taisi olla. Mutta lapset on erilaisia ja kelit on erilaisia. Jokainen äiti varmasti tsekkaa tilannetta ja poistaa liiat vaatteet pois, jos siltä näyttää ;) ja lisää tarpeen tullen vilukissalle lisää.

Mä en ole käyttänyt lapasia piiiitkään aikaan lapsella... Jos on tuullut niin hihoja vetänyt alemmas.. Eikö ole kenkiä tuon ikäiselle, vai eikö lapsi vielä kävele?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää lapasia:
Mä en ole käyttänyt lapasia piiiitkään aikaan lapsella... Jos on tuullut niin hihoja vetänyt alemmas.. Eikö ole kenkiä tuon ikäiselle, vai eikö lapsi vielä kävele?

1.5kk vai 1.5v?

Kyse siis 1,5kk vauvasta niinkuin alussa jo kirjoitin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää lapasia:

1.5kk vai 1.5v?

Hupppsss, sorry!! Mun moka, moka, moka :D Juu, siis laitappa vaan töppöset, itse käytin niitä äitiyspakkauksesta saatuja sukkia ja lapasia, ei varmasti paksumpia jalkatöppösiä tarvia eikä myöskään paksumpia lapasia.

Yhteistyössä