VAUVAN VAATTEISTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käytättekö 3 kk ikäisellä vauvalla minkälaisia vaateyhdistelmiä? Itse käytän pitkähihaista bodya ja joko college-housuja tai puolipotkuhousuja. Kun ilmat viilenee ja sisälläkin on kylmempää, niin pitäisikö pitkähihaisen bodyn päälle laittaa vaikka college-paita ja tarvitseeko kahta housukertaa?

Tai käytättekö lyhythihaista bodya ja pitkähihaista paitaa ja puolipotkuhousuja ja collegehousuja päällekkäin kylmemmillä ilmoilla...

Riippuu ihan ilmoista, mutta yleensäottaen hyvänä nyrkkisääntönä on, että saman verran muksulle päälle, kuin itselleenkin. Toki ulkosalla tuulinen sää on asia erikseen, vaunut suojaa aika hyvin kuitenkin.
Mä olen omillani pitänyt sisällä syksyllä ihan collegepöksyjä ja lyhythihaista bodyä tai ohutta pitkähihaista.

Mä käytän vauvalla pitkähihaista bodya ja puolipotkareita. Kuitenkin meidän sisällä on talvellakin lämmin:takka ja lattialämpö.

Nyt kesälläkin pidän ohutta pitkähihaista bodya. On sellanen sylikissa ja jos on lyhythihanen body niin olo on nihkeä kun sylissä on. Ohut pitkähihanen ei hiosta omaa ihoa vasten (olipa taas järkevästi selitetty, mutta koita saada mun aivotuksesta selvää :ashamed: )