Vauvanvaateppaketti, mitä maksaisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emppu

Vieras
Vaatteita tytölle, 50-62cm, yhteensä lähes 70 vaatekappaletta. Peruskuntoisia, ei kovin vanhoja potkupukuja, bodyja, paitoja, toppapuku (koko 56-62) jne. Käytännössä kaikki mitä ekojen kuukausien aikana tarvitaan.
Mitä maksaisitte (jos tarvitsisitte) huutiksessa?

No jotain tuollaista itsekin ajattelin, mutta en laittanut osta-heti hintaa. Huutoja ei kuitenkaa tullut kovin montaa, ja hinnaksi tuli 16?... Mietin että eikö tosiaan enempää saa, vai eikö vaan sattunut oikeat huutajat paikalle...

Käytännössä meillä 50 cm vaatteet ovat olleet pieniä vastasyntyneille melkein kättelyssä, joten riippuis aika paljon siitä paljonko noita vaatteita paketissa olisi. Mutta jos miettii että kelpo hinta käytetylle vauvanvaattelle ois 20-50 senttiä kpl. Äp pakkauksen vaatteista en välttämmättä maksasis käytettynäkään mitään. Haalarin hinta määrääntyy lähinnä merkin ja kunnon mukaan.
Joten hinta ois varmaan siinä 20-30 euron välillä mitä itse maksaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Käytännössä meillä 50 cm vaatteet ovat olleet pieniä vastasyntyneille melkein kättelyssä, joten riippuis aika paljon siitä paljonko noita vaatteita paketissa olisi. Mutta jos miettii että kelpo hinta käytetylle vauvanvaattelle ois 20-50 senttiä kpl. Äp pakkauksen vaatteista en välttämmättä maksasis käytettynäkään mitään. Haalarin hinta määrääntyy lähinnä merkin ja kunnon mukaan.

Ei kovin montaa 50cm: vaatetta, paketti siis sisältää kaikki vaatteet mitä me tarvitsimme ensimmäisiksi viideksi kuukaudeksi. Ei äp-vaatteita, H&M, Lindex, Esprit jne. Haalari Lennen uutta vastaava...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei kovin montaa 50cm: vaatetta, paketti siis sisältää kaikki vaatteet mitä me tarvitsimme ensimmäisiksi viideksi kuukaudeksi. Ei äp-vaatteita, H&M, Lindex, Esprit jne. Haalari Lennen uutta vastaava...

Siis oli noita H&M, Lindex, Esprit, mutta ei äp-vaatteita

No jotain tuollaista itsekin ajattelin, mutta en laittanut osta-heti hintaa. Huutoja ei kuitenkaa tullut kovin montaa, ja hinnaksi tuli 16?... Mietin että eikö tosiaan enempää saa, vai eikö vaan sattunut oikeat huutajat paikalle...

Olisit laittanut lähtöhinnaksi sen hinnan mitä paketista HALUAT. Tai sitten myynyt pelkästään osta heti hinnalla. Itse toimin AINA niin.
Huutiksessa on niin paljon tarjontaa, että mä epäilen ettei kilpahuutoja mitkä nousevat korkeisiin hintoihin synny ilman tsäkää tai myyjän tuplatunnuksia joilla itse korottelee huutojaan.
*minäkö kyyninen*

Olisit laittanut lähtöhinnaksi sen hinnan mitä paketista HALUAT. Tai sitten myynyt pelkästään osta heti hinnalla. Itse toimin AINA niin.
Huutiksessa on niin paljon tarjontaa, että mä epäilen ettei kilpahuutoja mitkä nousevat korkeisiin hintoihin synny ilman tsäkää tai myyjän tuplatunnuksia joilla itse korottelee huutojaan.
*minäkö kyyninen*

Minä taas mielelläni katson mitä ihmiset ovat valmiit maksamaan, ettei tartte ainakaan sitä miettiä että oliko lähtöhinta liian korkea... Meitä on moneen junaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja sdf:
Alkuperäinen kirjoittaja tutuuttu:
LAita linkki :)

saakos tänne laittaa linkkejä omiin kohteisiin?

No jos olet sen jo myynnyt?

en ole myynyt, oli kertaalleen myynnissä, ja hintavaraus ei täyttynyt :) Eli on uudestaan laitettu.

Sitä just tarkotin et voit kai laittaa linkin sun kohteista kun linkitelläänhän tääl koko aja muitaki huutiskohteita!! Laita vaan :)

No tässä... http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116227861
samalla tulee varmaan tyrmäyskin kauheista vaatteista... Mä oon niin tottunut tän palstan toimintaan :)

no jotenki musta tuntuu et vähän huonosti kuvattu,tai tarkoitan et oli kivempi et laittasit silleen loogisesti vaik housut ja paidan aina pareittain tai bodyn ja housut.Nyt tuosta tulee vähän sekava fiilis....Tai sit että ensin kaikki paidat,sit bodyt,sit housut,puolipotkarit yms.Et ois just loogisuutta :)

Alkuperäinen kirjoittaja lennu:
no jotenki musta tuntuu et vähän huonosti kuvattu,tai tarkoitan et oli kivempi et laittasit silleen loogisesti vaik housut ja paidan aina pareittain tai bodyn ja housut.Nyt tuosta tulee vähän sekava fiilis....Tai sit että ensin kaikki paidat,sit bodyt,sit housut,puolipotkarit yms.Et ois just loogisuutta :)

Toi on kyllä varmaan ihan totta. Eikä noi oikein näytä miltään, vaikka mielestäni ihan kauniita ja hyviä vaatteita luonnossa. Täytyy varmaan sulkea kohde ja laittaa uusiksi koko homma :/

Yhteistyössä