Vauvojen valmisruuat hirveitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karppi

Vieras
Tulin taas vilkaisseeksi tuollaisen purkin kylkeä. Noissa ei ole ikinä kunnon vihanneksia. Aina hirveät määrät perunaa porkkanaa riisiä viljaa. Entäs sitten makrot, hiilari 10,6 g, protsku 3,1 ja rasvaa vaivaiset 2 g per 100 g. Onneksi tulee sorruttua noihin vain harvoin hätämuonana.

No siis minäki ymmärrän nuo kaikki muut, että niitä koittaa vähemmälle laittaa, mutta mitä pahaa on porkkanassa? :o Mitä pahaa juureksissa?

Jos ei karpit enää juureksiakaan saa syödä, niin mitä sitte? Pelkkää vihreää salaattia, paprikaa yms, voita ja lihaa?
d075.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskat Naulassa:
Mun lapseni söi vauvana PELKKÄÄ purkkiruokaa. On terve ja normaalipainoinen 8- vuotias nykyisin. Mulla ei ollut tarvetta pönkittää itsetuntoani julistamalla tekeväni KAIKEN itse. Laiskotti, ostin kaupasta valmista.

Samma här! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskat Naulassa:
Mun lapseni söi vauvana PELKKÄÄ purkkiruokaa. On terve ja normaalipainoinen 8- vuotias nykyisin. Mulla ei ollut tarvetta pönkittää itsetuntoani julistamalla tekeväni KAIKEN itse. Laiskotti, ostin kaupasta valmista.

peesailen tätä. Oon ihan käsi keittiössä.. pari kertaa kokeilin tehdä vauvalle sosetta itse, eka kerralla laitoin perunasoseen korvikkeeseen ja pakkaseen ja joku ties kertoa ettei korviketta saa pakastaa. Toisella kerralla tein kurkusta sosetta (mikä idea lienee) ja en tajunnut ottaa sauvasekottimesta terän muovisuojaa pois vaan meni sinne silpuks sekaan.. sitten päätin että nyt riitti :D

Vauvat saa vielä 'purkkiruokaiässä' paljon ravintoaineita siitä äidinmaidosta tai korvikkeesta ja ruokaileminen on vielä paljolti totuttelemista.

Yhteistyössä