Vedonlyöntiyritys: Halla-aho on eduskuntavaalien äänikuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi helsinkiläiset ovat suurimmalta osin viisasta porukkaa ja ymmärtävät äänestää oman näkemyksensä mukaan.

En ole vielä yhtään viisasta helsinkiläistä tavannut, mutta ehkä toivossa on hyvä elää.

Itseasiassa itselleni oli yllätys, kun Helsinkiin muutin, että miten paljon ihan tavallisia fiksuja ihmisiä täällä asuu.

Minulle oli taas yllätys, kun muutin pois Helsingistä, miten typeriä ihmisiä siellä asui loppujen lopuksi.

Halla-aho on suorastaan mykistävän hyvä.

Ainakin Halla-aho saa julkisuutta. Taitaa aan olla yksi eniten mielipiteitä jakava ehdokas. Henk.koht. täytyy tunnustaa että olen jo ehdokkaan puolueen valinnut ennen kuin edes yksikään ehdokas on ehdolle asettunut. Joten mua henk.koht.tuo Jussi Halla-ahon esillä olo ei saa häntä äänestämään vaikka lupaisi mitä.

Mä koen vieraaksi itselleni henkilöpalvonnan. En muiden puolueiden kohdalla tuon asteiseen ole törmännyt. Ensin Soini ja nyt "Mestari". Aivan kuin fanaattisesti poplaulajaa fanittavia teinityttöjä tai uskonnollisen kultin johtajaa seuraavia höynäytettyjä. Halla-Aholla on älyä ja vie teitä kuin pässejä narussa kohti omia hillotolppiaan.

Mä koen vieraaksi itselleni henkilöpalvonnan. En muiden puolueiden kohdalla tuon asteiseen ole törmännyt. Ensin Soini ja nyt "Mestari". Aivan kuin fanaattisesti poplaulajaa fanittavia teinityttöjä tai uskonnollisen kultin johtajaa seuraavia höynäytettyjä. Halla-Aholla on älyä ja vie teitä kuin pässejä narussa kohti omia hillotolppiaan.
Aina joka vaaleissa on ääniharava joka kerää paljon ääniä, mutta heistä harvoin kukaan on osannut perustella mielipiteensä yhtä hyvin kuin Halla-aho. Halla-ahon äänestäjät ovat ihan muuta kuin teinityttöjä. Todennäköisesti paljon enemmän poliittisesti valveutuneita kuin Vihreiden Pekka "presidentti"Haaviston äänestäjät.

Vihreiden naisäänestäjät eivät ole edes kiinnostuneita politiikasta ja siksi heidän joukossaan syntyy turhanpäiväisiä ääniharavia.

Persut vastustavat pakkoruotsia, maahanmuuttoa.
Kannattavat ydinvoimaa joka pelastaa maailman lämpenemiseltä.

SDP ja vihreät taas aivan päinvastoin. Mieti ketä äänestät.

Yhteistyössä