Veettiin hammas tässä ja että tekee yhä kipeetä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:snotty: |O :x

Sellasta jomottavaa särkyä, ihan päänsärkyä ja leuka kipee ja mikä hassua (noh hassua ja hassua) silmäkuoppa! :x :snotty:

Ja ien kun olis viisinkertainen. :snotty:

Hitto.

Implanttia meinasin, mutta ei taida rahat riittää, joten olkoon tuolla takana sitten kolo :/ :xmas: :headwall:

saaks kysyy mikä hammas tarkalleen?ko mä haluisin kans et multa revittäs ylhäältä toka vika hammas veks ku se oikuttelee,mut ne sano et se on niin tärkeä syömisen kannalta et eivät ala repimään, hitto siit mitään hyötyä oo ku sillä puolen voi syödä muutenkaan ku vihloo ja käy kipeetä muutenki.

Alkuperäinen kirjoittaja mmie:
saaks kysyy mikä hammas tarkalleen?ko mä haluisin kans et multa revittäs ylhäältä toka vika hammas veks ku se oikuttelee,mut ne sano et se on niin tärkeä syömisen kannalta et eivät ala repimään, hitto siit mitään hyötyä oo ku sillä puolen voi syödä muutenkaan ku vihloo ja käy kipeetä muutenki.

Minulta poistettiin alhaalta toiseksi viimeinen hammas viisaudenhampaan edestä. Minulle oikein suosittelivat mieluummin tätä kuin juurihoitoa. Viisaudenhampaan pitäisi nyt kuulemma siirtyä tähän tyhjään paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mmie:

Viisurista seuraava :snotty:

Ja Metsänpeitto, voi elämä jos tää kestää kaks viikkoo. |O :headwall: :/

mulla siis viisauden hampaasta välissä yks ja sitten tämä oikutteleva, viisauden hammas siis tullaan piakkoin poistamaan jokatapauksessa. yritin jo aiemmin kysyä tota et ottas viisuri tilalta sen toisen pois et se viisuri tulis sen tilalle,mut ei suostunu.

Koska vedettiin tänäänkö?
Mulla meinaan muutama vuosi sitten kanssa poistettiin hammas ja se verenhyytymä minkä on tarkoitus suojata jäi siihen pumpuliin ja sinne kuoppaan pääsi pöpö ja leukaluu tulehtu. Oli tosi kipeä en pystynyt edes liikkumaan, kun pienikin tärähdys sattui. Sitä ait puhdisteltiin hammaslääkärissä ja sain tosi vahvat tropit.

Pikaista paranemista sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Koska vedettiin tänäänkö?
Mulla meinaan muutama vuosi sitten kanssa poistettiin hammas ja se verenhyytymä minkä on tarkoitus suojata jäi siihen pumpuliin ja sinne kuoppaan pääsi pöpö ja leukaluu tulehtu. Oli tosi kipeä en pystynyt edes liikkumaan, kun pienikin tärähdys sattui. Sitä ait puhdisteltiin hammaslääkärissä ja sain tosi vahvat tropit.

Pikaista paranemista sinulle.

Eilen. Ja oikeestaan on tänään kipeemp, mut toisaalta eilen vaikutti puudutus ja muistin ottaa särkylääkettä. Tänään en oo muistan/kerenny, noh täytyy ottaa ennen töihin menoa :ashamed: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Joo, ei ihan hirveästi inspiroi se että kahden viikon päästä olis taas jo uusi aika revityttämään toi viimeinen viisaudenhammas pois :| :headwall: Mutta toi oli siis hankala poisto, voi mennä paljon nopeamminkin ohi. Tai sittei ei :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Joo, ei ihan hirveästi inspiroi se että kahden viikon päästä olis taas jo uusi aika revityttämään toi viimeinen viisaudenhammas pois :| :headwall: Mutta toi oli siis hankala poisto, voi mennä paljon nopeamminkin ohi. Tai sittei ei :kieh:

Hui :hug:

Saas nähdä millon mun viisurit poksahtaa :xmas:

Hui :hug:

Saas nähdä millon mun viisurit poksahtaa :xmas:

Tyhmää muutenkin, että ne viisurit on ihan ehjät ja hyvät hampaat muuten, mutta ne vaan oli liian isot ja väänsi purentaa. Muuten antaisin ton seuraavan olla tuolla ihan rauhassa :D