VEETUTTAA... JA ANKARASTI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ens kuulla yksi päivä josta en ole varma menenkö kouluun. Tällä hetkellä ainakin tuntuu, että en halua mennä. :| Mutta uskon, että se sallitaan mulle ja monelle muulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Mä oon vaan tyytyväinen että oon yliopistossa ja siellä ei oo pakko tutustua lähes kehenkään jos ei halua.. Olisin myös hermona.

Arvaa haluaisinko minäkin opiskella yliopistossa, mutta kun ei riitä äly sinne saakka. :'(

Kait sulla äly toimii kun olet jo opiskelemassa. Samanlaista tekstiä yliopistossakin luetaan. Opiskelut vain ovat syvällisempiä. Enempi sinne tarvii halua ja ahkeruutta yhteensä kuin älyä. Muistin harjoittamista kai teet jo nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mennäänkö Bleecker taas vihanhallintakurssille tänä syksynä.. vai passitetaankohan meidät taas muutenkin kuten sillon kun karkas mopot käsistä? :laugh:

Juu, mennään vaan.. Mä tarvin/saan varmaan jonkun ekstra-annoksen, ei riitä varmaan vuosi siellä oloa. :D
Kertokaas vähän tuosta näin illan ratoksi? :D

Kävin koulupsykologilla ja se keskusteli mun ryhmänvastaavankin kanssa, mutta ei. Olen ajatellutkin, että ottaisin tänä vuonna itseäni enemmän niskasta kiinni ja pitäisin omista oikeuksistani enemmän kiinni.

On kokeiltu lääkitys ja on tälläkin hetkellä, nyt ei vaan tunnu helpottavan.

Ja kiitos muuten asiallisesta keskustelusta. =)

Ei tässä maassa kukaan pidä kenenkään puolia, paitsi tietysti, jos on rahaa toimimassa välikätenä. Tee selväksi, että on myös koulun etu, että valmistut.

Mulla auttanut sellainen, että mulla jokin "pakokeino" laukussa mukana. Jokin aika sitten mieletön paniikki sai mun vatsan kuralle salamannopeasti. Kävin mielessäni läpi, mikä pahinta, mitä voi käydä. Noh, tietty etten löydä vessaa ajoissa ja housut likaantuu. Sitten kelasin, miten selviän siitä tilanteesta, mietin siis otanko varahousut mukaan vai voinko soittaa jollekulle tms. Siis plan B takataskussa. Ja niin, se laukussa oleva hätäkeino oli paketti ripulilääkkeitä. Nämä mun paniikkinappulat riittivät jo pelkällä olemassaolollaan usein tyynnyttämään sen meikäläisen vatsan.

En tiedä, mitä oireita sulle tulee, mutta ehkä ennakoimalla tilanteen etuottiinsa, varautumalla siihen pahimpaan mahdolliseen lopputulokseen valmiiksi ja keksimällä sellaisen, mikä voisi estää tilanteen joutumisen siihen pahimpaan vaihtoehtoon, voisi auttaa. Tällaista omatekoista psykologiaa.

Mulla myös vieläkin mukana jotain mihin voin keskittyä. On se sitten ristikko, kirja tai mp3-soitin (jossa mulla näkyy myös videot), jotain mitä muuta voi ajatella kuin sitä paniikkia. Ja hyvänä päivänä voi viedä sitä omaa rajaa pikkasen etiämmäs, esim. mennä istumaan jonkun toisen viereen bussissa!!!

Mä oon vaan tyytyväinen että oon yliopistossa ja siellä ei oo pakko tutustua lähes kehenkään jos ei halua.. Olisin myös hermona.

Arvaa haluaisinko minäkin opiskella yliopistossa, mutta kun ei riitä äly sinne saakka. :'(

Mulle tekisi kyllä enempi sosiaalisuus hyvää, luulen :/

Pöh, varmasti riittää! Harvalla se opiskelu älystä on kiinni, enemmän kiinnostuksesta ja innosta (toki riippuu mitä lukee). Sisäänpääsy voi toki olla hankalaa.

Kiinnostuksesta ja innostuksesta se olisi kyllä mulla kiinni. Haluaisin mennä lukemaan digitaalista mediaa. Mutta noista pääsykokeistahan se on kiinni.

Ja kaikille se enempi sosiaalisuus tekisi hyvää, mutta joskus on vaan nin hirveän vaikeaa olla ihmisten seurassa, vaikka haluaisikin.

Pöh, varmasti riittää! Harvalla se opiskelu älystä on kiinni, enemmän kiinnostuksesta ja innosta (toki riippuu mitä lukee). Sisäänpääsy voi toki olla hankalaa.

Kiinnostuksesta ja innostuksesta se olisi kyllä mulla kiinni. Haluaisin mennä lukemaan digitaalista mediaa. Mutta noista pääsykokeistahan se on kiinni.

Ja kaikille se enempi sosiaalisuus tekisi hyvää, mutta joskus on vaan nin hirveän vaikeaa olla ihmisten seurassa, vaikka haluaisikin.

Ai jaa, digitaalisesta mediasta en tiiä mitään.. Ootko kattonut saman tiedekunnan muita aineita, ja että onnistuisiko muualle jotenkin helpommin ja sisäinen pääaineen vaihto sitten opintojen alkuvaiheessa helposti? ;)

Ai jaa, digitaalisesta mediasta en tiiä mitään.. Ootko kattonut saman tiedekunnan muita aineita, ja että onnistuisiko muualle jotenkin helpommin ja sisäinen pääaineen vaihto sitten opintojen alkuvaiheessa helposti? ;)

En ole katsellut. Täytyy saada tuo tämän hetkinenkin koulu ensin käytyä, mutta noita voisi kyllä alkaa miettimään.

Yhteistyössä