veetys ketju?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
innostutteko? Itseä veetättää se kun jotkut ei osaa pestä vaatteittaan ja pesin kerran omassa koneessa ne vaatteet. Ja se koiran kopin haju tarttu muihin vaatteisiin. Kuka oikeasti pitää vaatteita jotka haisee voimaakkasti wunderbaumille ja koirankopille! No yritän viellä kloriitilla jos ei auta niin roskiin menee... Sekin ärsyttää kun joudun pesukoneen puhdistamaan ennen kun laitan yhtään vaatetta sinne. Kiitti veesti!
 
[QUOTE="vieras";27363613]innostutteko? Itseä veetättää se kun jotkut ei osaa pestä vaatteittaan ja pesin kerran omassa koneessa ne vaatteet. Ja se koiran kopin haju tarttu muihin vaatteisiin. Kuka oikeasti pitää vaatteita jotka haisee voimaakkasti wunderbaumille ja koirankopille! No yritän viellä kloriitilla jos ei auta niin roskiin menee... Sekin ärsyttää kun joudun pesukoneen puhdistamaan ennen kun laitan yhtään vaatetta sinne. Kiitti veesti![/QUOTE]

Helpotti. En kuole niihin mutta silti. en lähetä teksi viestii henkilölle enkä huutele kylillä että pesin nyt sinun vaattees ja omat vaatteet haisee yhtä pe..selle. ei se auta ainakaan veetystä.
 

Yhteistyössä