Veikkaukset sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juli05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvauksista ja linea negroista =)
Mä olen joka kerta kysynyt rakenneultrassa sukupuolta ja oon aina saanut selkeän vastauksen että kumpaa on tuloilla ja on joka kerta sitten ollut ihan oikein,paitsi nyt seiskan kohdalla.
Eli 6 ekaa on ultrattu viikoilla 17+-20+ ihan tavallisella ultralla ja joka kerran pitänyt paikkansa.
Nyt kuitenkin vauva piti jalkoja enemmän yhdessä ettei ihan varmuutta saatu.Joku oletus ja omastakin mielestä näin sukupuolen,mutta kun ei ihan varmasti näkynyt,jäi vielä auki asia.

Linea negra mulla on ollut neljästi ja tuloksen tytöt :laugh: 2:lla kerralla pojat eikä linea negrasta tietoakaan.

Nyt on sellainen hailukka,onko sitten jäänyt edellisestä raskaudesta vaiko tummeneeko???

Mulla ei ole koskaan ollut tuota kuuluisaa linea negraa ja on 2 poikaa ja yksi tyttö.

Ultrassa kakkosesta piti paikkaansa sukupuoliveikkaus. Kuopuksesta veikattiin rakenneultrassa tyttöä, mutten heihin uskonut. Jouduin useampaan kertaan ultraan ja kyllä muissa ultrissa näkyi, että poikaa odotellaan! Eli lopulta pitäneet paikkaansa. Esikoisesta ei edes kysytty =)

Ja mulla on pahoinvointi/ oksentelu kestänyt pojista rv 24-25 asti, mutta tytöstä vaan 12 viikolle.

Meillä piti paikkansa. Myös se sykkeen puolesta tehty veikkaus neuvolassa oli aivan oikea vaikka käytännössä sitä ei olisi voinut fyysisesti nähdä vielä edes ultrassakaan...hassua. Mutta onhan näitäkin että on sanottu olevan varmasti poika, kun on käyty esim 4D ultrassa vielä myöhemmin ja on kuitenkin syntynyt tyttö... eivät kyllä turhan takia sano ettei kannata maalata huonetta minkään väriseksi enne kuin on lapsi tullut :D

Sykkeistähän sanotaan että pojalla n.130-140 ja tytöllä n.150-160,eli pojalla matalemmat kuin tytöllä.
Mulla vaan aina lapsien sykkeet menneet niin että ensimmäiset 35 vkoa olleet siinä 150-170 paikkeilla ja ennen synnytystä laskeneet 130:neen.Eli eipä olis niistä mitään voinut päätellä ja tyttöjä että poikia kuitenkin ovat

Vanhan kansan uskomuksista taitaa parhaiten pitaa kutinsa se etta tytolta pahoinvointia enemman. Tuttavapiirissa ja itse huomattu. Linea negraa ei ole ollut koskaan.
Esikosta ei kysytty sukupuolta mutta vahva poikaolo ja poikahan se olikin. Toisesta ei ollut itsella mitaan vihia mutta rakenneultra paljasti ihan selvan pippelin ja nain oli. Kolmosesta oksetti ja kuvotti 24/7 ja alusta asti todella vahva tytto-olo vaikka isanta oli vakuuttunut etta oma jalkapallotiimi saa taas vahvistusta. Ultria oli riski-raskauden takia paljon ja jokaisessa vauva makoili jalat levallaan eika epailysta jaanyt etta tyttohan se siella. Nyt tuossa tuhisee vieressa
Minulle muuten sanoi laakari etta jos ultrassa nayttaa tytolta niin se on aika varma sitten mutta poika-arvaus joskus osoittautuu tytoksi napanuoran takia. Kun sanoin kuulleeni enemmankin painvastoin niin laakari naurahti etta optikolle asiaa sellaisella ultraajalla joka pojan jalkovalia luulee tytoksi

Sanoin jo vuosia sitten, että mä olen meidän perheen lapsista se, joka ekan pojan pyöräyttää. Siskoilla on yhteensä neljä tyttöä. Sisko oli nähnyt unta, jossa minä sanon, että kai se on poika tehtävä, kun ei muut näköjään osaa. Tuon unen se oli nähnyt pari päivää sen jälkeen, kun vauva oli saanut alkunsa. B)

Sekä mä että avokki halutaan tietää lapsen sukupuoli, kunhan siihen on mahdollisuus. Molemmat toivotaan poikaa, vaikka tyttö on aivan yhtä tervetullut. Esikoinen tulossa, niin ei osaa oikein arvailla sukupuolta oireiden tms. perusteella.

Rv 8+4

Linea negra ilmestyi ekassa raskaudessa: tyttö. Rakenneultrassa kysyin, kumpi on tulossa, mut piti jalkojaan ristissä. Raskausoireita ei ollut juurikaan mitään.
Tokassa raskaudessa (eli tässä) ei linea negraa: rakennultran + muiden ultrien jälkeen mitä on nyt ollu, jokainen on sanonut pojaksi. Kolme eri ultraajaa. Lopullisen tuloksen näkee kuitenkin pienen synnyttyä. :) Raskausoireita alussa oli jos mitä: pahoinvointi, ummetus, väsymys...

34+1

Yhteistyössä