Vein kaverin tyttövauvalle lahjan ja äidin kommentti oli "ööh sori, mut inhoan pinkkiä"..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtaakohan ap:n kaveri olla teini-ikäinen/parikymppinen? Kuulostaa sen verran lapselliselta tyypiltä, että en jaksa uskoa, että esim. kolmekymppinen käyttäytyisi noin.

Oletko ap sama tyyppi joka eilen aamulla puhui täällä siitä kun Hesessä joku oli ventovieras oli alkanut poikaasi kutsumaan homoksi ja sinua idiootiksi?

On vaan täysin samalla lailla kirjoitettu ja paljon samoja fraaseja kuin siinä. Ja yhdistävä tekijä näissä on myös se että mun on vaikea uskoa että kukaan aikuinen ihminen käyttäytyisi kuvaamillasi tavoilla. Ja jos vaikka käyttäytyisikin, niin mun on vaikea uskoa että pilkan kohteena oleva olisi niin "nössö" ihminen ettei saisi sanottua takaisin.

Oletko ap sama tyyppi joka eilen aamulla puhui täällä siitä kun Hesessä joku oli ventovieras oli alkanut poikaasi kutsumaan homoksi ja sinua idiootiksi?

On vaan täysin samalla lailla kirjoitettu ja paljon samoja fraaseja kuin siinä. Ja yhdistävä tekijä näissä on myös se että mun on vaikea uskoa että kukaan aikuinen ihminen käyttäytyisi kuvaamillasi tavoilla. Ja jos vaikka käyttäytyisikin, niin mun on vaikea uskoa että pilkan kohteena oleva olisi niin "nössö" ihminen ettei saisi sanottua takaisin.

Ei ole lastani kukaan kutsunut homoksi. Oma lapseni on 2-vuotias + masuasukki, ettei tuon ikäisiä nyt onneksi (toivottavasti) kukaan homottelekkaan.

Mua itseänikin ärsyttää se, että mä en oikeasti ikinä kehtaa/osaa/voi/pysty/kykene sanomaan mitään vastaan kenellekkään. Mä annan kyllä vaikka jonkun haukkua itseni lyttyyn, mutta pelkään sano mitään takaisin. Lähinnä pelkään aina, että jos menee ihan täydeksi riidaksi, niin se toinen osapuoli keksii sanoa jotakin, joka osuu todella arkaan paikkaan ja josta loukkaantuisin todella.
Lapsiani varmasti kykenisin puollustamaan ja jos joku lastani haukkuisi niin se on varmaan ainut tilanne missä osaisin sanoa jopa takaisinkin.

[QUOTE="aloittaja";25966162]Ei ole lastani kukaan kutsunut homoksi. Oma lapseni on 2-vuotias + masuasukki, ettei tuon ikäisiä nyt onneksi (toivottavasti) kukaan homottelekkaan.

Mua itseänikin ärsyttää se, että mä en oikeasti ikinä kehtaa/osaa/voi/pysty/kykene sanomaan mitään vastaan kenellekkään. Mä annan kyllä vaikka jonkun haukkua itseni lyttyyn, mutta pelkään sano mitään takaisin. Lähinnä pelkään aina, että jos menee ihan täydeksi riidaksi, niin se toinen osapuoli keksii sanoa jotakin, joka osuu todella arkaan paikkaan ja josta loukkaantuisin todella.
Lapsiani varmasti kykenisin puollustamaan ja jos joku lastani haukkuisi niin se on varmaan ainut tilanne missä osaisin sanoa jopa takaisinkin.[/QUOTE]

Ok, oli sitten vain vissiin sattumalta kaksi hyvin samantapaista aloitusta sattumoisin peräkkäisinä iltoina, joissa oli räikeän törkeää käyttäytymistä ap:tä kohtaan joka sanoi olevansa niin nössö ettei uskalla sanoa vastaan.

Ok, oli sitten vain vissiin sattumalta kaksi hyvin samantapaista aloitusta sattumoisin peräkkäisinä iltoina, joissa oli räikeän törkeää käyttäytymistä ap:tä kohtaan joka sanoi olevansa niin nössö ettei uskalla sanoa vastaan.

Munsta on ruvennut tuntumaan, että ylipäätään ihmisillä on jäänyt joku palstamode päälle tai sitten nykyään kuvitellaan, ettei toisia ihmisiä kohtaan tarvitse enää edes käyttäytyä. Itse olen palveluajalla ja päivittäin tulee asiakas, joka käyttäytyy kuin minulla ei olisi ihmisarvoa lainkaan.

Ja mitä tulee tuohon vastaansanomiseen. Mä luulen, että sekin on kasvatuksesta kiinni. Ainakin itselleni on iskostettu niin kovin, että järkevä ihminen lopettaa riidan eikä provosoidu. Tiedä sitten, onko aina hyvä juttu sillä jäävät kaihertamaan usein pitkäksi aikaa. Virkistävää vois olla vaan antaa tulla...

No meidän tytär pääs kesällä ripille ja kummitäti tietty tuli juhliin ja tokas tytölle että "hyi miten ruman laiha sä nykyää olet nätimpi olit pulskana" ensinnäki tyttö ei todellakaan oo ollu pulska ikinä ja varmasti pahoitti mielensä.

Yhteistyössä