Veisitkö lapsen hoitoon....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään oli kainalosta mitaten aamulla 37.5, illalla 36.8 ja kerran 37.0. Yskää on vähäsen ja nuhaa vähäsen. Ihan minusta oma ittensä on muuten, mutta väsyneempi on kun nukkuminen vaikeampaa kun yskittää välillä ja tietenkin tuo flunssakin väsyttää.

Veisitkö huomenna hoitoon lapsen vastaavassa tilanteessa? Lapsi on 1,5 v ja pph:ssa.

Siis että veisinkö tänään kuumeessa, yskässä ja nuhassa olleen puolikuntoisen lapsen huomenna hoitoon?

No totta hitossa, ei sairaus ole mikään syy olla hoidosta pois :headwall: |O

No et tietenkään vie. Yksi kuumeeton päivä toivutaan kotona. Ja jos kerran nukkuminenkin on hankalaa, miten kuvittelet lapsen jaksavan koko "työpäivänsä" hoidossa huonoilla unilla ja puolikuntoisena muutenkin?

no eihän sillä oo edes kuumetta. mä ainakin veisin kun ei kuumetta! pieni nuha ei haittaa... eihän lääkäri edes kirjoittas tosta lääkärin todistusta mikä pitää töihin toimittaa jos lapsen takia pois töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja niin mutta:
joo, mutta moniko työnantaja antaisi olla pois töistä, kun saikkua tuolla perustein ei hevillä saa.

ei meillä ainakaan tuo ole sallittua. ja kuinka moni äiti käyttää väärin tuota ETUA et jos lapsi kerran yskii niin heti ollaan pari päivää "saikulla" Lusmuilua sanon minä!!

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri:
Alkuperäinen kirjoittaja mina:
Miten helposti muuten onnistuu lääkärin todistuksen hankkiminen jos aamulla ei enää kuumetta ole ja lapsi melko terveen oloinen?

ei mitenkään. KUKAAN EI SITÄ KIRJOITA!!!

Kirjoittaa. Ja jos ei lääkärille pääse, niin neuvola tai terveydenhoitaja kyllä sen päivän kirjoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, mutta moniko työnantaja antaisi olla pois töistä, kun saikkua tuolla perustein ei hevillä saa.

ei meillä ainakaan tuo ole sallittua. ja kuinka moni äiti käyttää väärin tuota ETUA et jos lapsi kerran yskii niin heti ollaan pari päivää "saikulla" Lusmuilua sanon minä!!

Hoidossa sitä näkee juuri tuota "lusmuilua" lapset räkii ja yskii ja kohta se on kaikissa..hienoa...hyvä tartuttakaa kaikki niin USEAMPI vanhempi pähkäilee samaa kotona yhden vitun valopään takia!

37.5, ai muka kuumetta :D ja pientä nuhaa ja yskää on jatkuvasti liikkeellä, ei noitten takia voi olla poissa tai varsinkaan tuo pph kieltäytä ottamaan vastaan!!

eli veisin. sit jos sairastuu oikeasti niin sit ollaan toki poissa

meinasitko mennä sanoon lääkärille et lapsi oli eilen kipee niin tarviin sairaslomaa sitä varten??? Vai mitä sanot??? :)

Terkkarilta saat varmasti ainakin yhden päivän ettei TARVITSE viedä SAIRASTA lasta hoitoon.

Hoidossa sitä näkee juuri tuota "lusmuilua" lapset räkii ja yskii ja kohta se on kaikissa..hienoa...hyvä tartuttakaa kaikki niin USEAMPI vanhempi pähkäilee samaa kotona yhden vitun valopään takia!

juuri näin! Ja siinä vaiheessa kun hoitaja itse kehtaa saada kuumeisen flunssan ja jää saikulle, aletaan määkimään ja vittuilemaan sille. Voi kun sit se nico-petteri-mussu joutuukin ihan vieraaseen paikkaan varahoitoona ja..ja..

Yhteistyössä