Veisitkö päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nii että?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nii että?

Vieras
Lapsi on nyt 3 päivää harjoitellut minun kanssa päiväkodissa, oli kuukauden pph:lla joka estyihoitamasta joten tuli pikainen siirto päiväkotiin. Huomenna piti olla ensimmäinen hoitopäivä ku menen töihin, mut nyt olenkin kuumeessa. Mietin veisinkö esim niin, että on 9-lounas ja tulisi kotiin päiväunille. Minullehan se ei mitään herkkua ole kipeänä lähteä, mut tukeeko liian pitkä väli jos 4 päivää taas kotona ja sitten suoriltaan hoitoon? Hankalaa! Ehkä soitan sinne ja kysyn hoitajilta.

Mä veisin lapsen 9-14, se lapsen raahaaminen himaan ennen unia on ihan turhaa kun oot kipeekin! Jos kuitenkin ma nukkuu jo päiväunet?

Meillä tyttö oli pari kk just tolleen 8-11.30 ja se oli ihan tappoaika, tyttö väsynyt ja kiukkunen, täysin yhteistyökyvytön! Päiväkodissa kun vain olisi hipsinyt sänkyyn ja nukahtanut ja sit olisinkin jo ollut vastassa kun herää.

Mä veisin lapsen 9-14, se lapsen raahaaminen himaan ennen unia on ihan turhaa kun oot kipeekin! Jos kuitenkin ma nukkuu jo päiväunet?

Meillä tyttö oli pari kk just tolleen 8-11.30 ja se oli ihan tappoaika, tyttö väsynyt ja kiukkunen, täysin yhteistyökyvytön! Päiväkodissa kun vain olisi hipsinyt sänkyyn ja nukahtanut ja sit olisinkin jo ollut vastassa kun herää.

kannatan,saisit itsekkin levätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
kannatan,saisit itsekkin levätä.

Ja lapsi! Sitten on kaikilla enemmän energiaa ja parempi mieli mutta tämähän riippuu toki hoitosopimuksesta ja miten hoitoajat jo sovittu... Mutta mielummin vaikka toi lounaaseen asti kuin kotona neljä päivää heti tutustumisen jälkeen.

Uusimmat

Yhteistyössä