vejättekö ikinä kunnon lärvejä vai otatteko sivistyneesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muistikatko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muistikatko

Vieras
mulla on tapana vetää aina kauheet lärvit,siis en osaa alkoholia juua silleen (paitsi kotona)että oisin pienessä sievässä ja osaisin vielä lopettaa siihen.sitten kun oon ihan kännissä niin muisti menee ja rupeen flirttailee vieraille miehille,joskus oon ollu niin humalassa että muistan vaan viimeminuutin tapahtumat...sit mulla on humalassa koko aika kauhee meno päällä ja haluun vaan tanssii..oon siis kuitenki ihan kivalla päällä ja hyvin oon pystyssäkin pysyny.

oon vaan miettiy et onkohan tää ihan normaalii etten vieläkään osaa ottaa alkoholia niinku aikuiset vaikka oonki jo 25v,niin ja juon noin kerran kuussa.
mitenkä teillä?

vissiin kerran lapsen syntymän jälkeen oon vetänyt lärvit ja kuinka ollakaan se oli kesällä ku mentiin puiston mammojen kanssa porukalla terassille! hehe, 8 kotiäitiä samassa "veneessä" ja heti meno oli ku pahimpina teinivuosina. mulla jopa filmi pätkäisi ja kadotin juovuspäissäni villatakkini.

mut siis ei mulla ole koskaan tapana juoda noin paljo, toi oli poikkeus säännön.......

Mullakin menee tohon lärvit, jos pitää lähtee johkin kuppilaan, se johtuu tosin aika varmasti siitä, etten osaa tilata siellä vaan limua ja koska aina oon väsyny, kun mennään, niin en ihmettele yhtään. Mä mieluummin otan kotona sivistyneesti tai sit vähemmän :D Mutta siis kotona on kivinta...

Mä otan yleensä sivistyneesti,mutta viimeksi pikkujouluissa tuli vedettyä aika lärvit.. pysyin kyllä pystyssä baarissa ja tanssin kuin viimestä päivää,hauskaa oli..mut ku kyyti tuli kämpille,niin vedin het ovesta sisään päästyäni ketarat taivasta kohti,oli mukamas liukas lattia :whistle: aamulla niin kamala krapula ettei toista.. mut en tiedä sit koska seuraavat lärvit tulee :saint: saattoi johtua siitäkin että pääsen baariin pari kertaa vuodessa.. :saint: :saint:

Mä en ole ottanut lärvejä vuosikausiin. mun kroppa on päättänyt tän asian mun puolesta. Mulla vaan aina jossain vaiheessa 'pientä sievää' tulee sellanen olo et nyt on pakko saada vain vettä, en vaan pysty ottamaan alkoholia kurkusta alas.
Mutta en valita yhtään :) Olen kuitenkin huomannut et mulla on hauskempaa suht selvänä eikä krapulaa ole seuraavana päivänä.
Vaikka toisinaan tuntuu et ois kiva ihan vaan nollata pää, niin en kuitenkaa kaipaa sitä niin että ryhtyisin 'väkipakolla' siihen ;)

Nuorena opiskelijana tuli otettua pikkasen siideriä, mutta en mä koskaan missään kännissä ollut. Nykyään en ota yhtään.

Mä en ole ikinä tajunnut mitä kivaa siinä on ja seuraavana aamuna on kamala olo :/

Humalassa olen ollut viimeksi v. 1999 l. siis ennen kuin aloin odottamaan esikoista. Lärvejä en elämässäni kovin montaa kerran ole ottanut, mutta jokusen kerran kuitenkin, että tiedän, mistä puhutaan :snotty:

Nykyään en todellakaan juo paljon. En edes kerran kuukaudessa ja silloin max. 2 viinilasillista kerralla, useinmiten jää yhteen. Nyt olen lähdössä työporukan kanssa laivalle parin viikon päästä ja mietin, miten jaksan porukan riehumista.. Kai sitä voi mennä ihmisten ajoissa nukkumaan?

Yhteistyössä