Veljekset naimisissa äidin ja tyttären kanssa! Onko laillista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaveri kertoi jutun mitä en meinaa uskoa. Keksin nyt uudet nimet henkilöille ettei kukaan tunnista mutta se on tosijuttu.

Maija oli naimisissa Sepon kanssa ja he saivat tyttären nimeltä Lilja. Maija ja Seppo erosivat kun Lilja oli 17v.

Maija löysi uuden miehen, Jarin. He menivät naimisiin. Kahden vuoden päästä Lilja rakastui Karin pikkuveliin Tuomakseen ja he menivät naimisiin.
Maija sai lisää lapsia Karin kanssa ja Lilja sai lapsia Tuomaksen kanssa.

Äidillä ja tyttärellä on siis sama anoppi. Veljeksillä äiti ja tytär vaimoina.

Mitä onko tämä oikeasti laillista?

Oudot sukukiemurat.

Anteeksi kirjoitusvirheet kun kirjoitin niin opeasti. Olin todella tohkeissani!

Kari on sama mies kuin Jari. Kirjoitusvirhe!

Seppo heitettiin vain pois kuvioista eikä ole enää mukana!

Ap

Niin millä perusteella tuo olisi laitonta? Eihän tuossa mitään sukurutsaa tapahdu. Ehkä vähän outoa.

Onhan niitäkin, että veljekset ovat naimisissa siskosten kanssa. Se ei ole toki yhtä oudon kuuloista.

Mun isän ensimmäinen vaimo kuoli vuosikymmeniä sitten. Isällä oli tuolloin yksi poika. Sitten isäni tapasi äitini joka on häntä relusti nuorempi. He rakastuivat ja menivät naimisiin ja minä sain alkuni. Isäni poika rakastui äitini pikkusiskoon ja he avioituivat. Kyllä tätä tapahtuu.... eli isä ja poika naivat sisarukset.

Ei tuossa mitään laitonta ole. Saattavathan nuo veljekset olla hyvin eri ikäisiäkin keskenään eli ovat keskenään samaa sukupolvea.

Tunnen sellaisia, jolla on oma täti nuorempi kuin mitä itse on eli tuossa perheessä perheen lapsi sai lapsen ennen kuin hänen äitinsä sai kuopuksensa.

Yhteistyössä