Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos vaikka ihan itseään, ja muita huvittaakseen.Eipä siltä vaikuta. Vaikka on ihan surkea provo niin suurin osa täällä herne nenässä karjuu ap:lle et ite oot tyhmä!Miten te edes jaksatte reagoida näin huonoihin?
Oli provo tai ei, mutta niin usein odotetaan naisten hoitavan myös puolison suvun ja kummilasten lahjat sekä muut muistamiset. Niin tuli itsekin tehtyä monta vuotta, vaan laitoin lopuksi stopin koko touhulle. Omia kummilapsia ja sukulaisia on ihan tarpeeksi muistettavaksi. Sanoin miehelle, että hanki paketit itse tai jätä sitten hankkimatta. Enää en ryhdy automaattiseksi lahjaorjaksi. Samalla joutuu mieskin vähän miettimään ja kyselemään lapsen vanhemmilta, että mitäs se kummilapsi nyt oikein toivookaan tai edes sitä, kuinka paljon hän täyttää.
No huh huh :O
Siis sille, miten surkean ja läpinäkyvän provon joku väsäsi. Etkö oikeasti muka parempaan kykene?!
Alkuperäinen kirjoittaja pitäiskö mun hävetä?!;24591699:Meilä menee nää lahjahankinnat yleensä silleen, että mies muistaa omat sukulaisensa ja mä omani. Mulla ei mitenkään riitä aika, muisti ja mielikuvitus KAIKKIEN lahjomiseen!! Muistutan kyllä usein miestäni, että ootkos huomannut, huomenna on siskon poikasi nimpparit...laita onnitteluviesti tjn...muista ens viikolla siskon tyttösi synttärit jne...Mä oon tosiaan nainen, mutta en VIITSI huolehtia kaikista miehen sukulaislahjoista. Anopille ja Appiukolle kyllä huolehdin joululahjat![]()