Velkahelvetti tulossa! - Kiitos kuuluu Kataiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kok. kantaa vastuun?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26272516]Sua ei vituta mikään niin paljon kuin perussuomalaiset ja se, että Soini oli sittenkin oikeassa. Mut ethän sä voi sitä myöntää.=)[/QUOTE]

Voi kuule, mun maailmani ei ole niin ahdas kuin sinun, että antaisin moisen joukkion v..taa tai muuten häiritä elämääni. Huvittaa lähinnä. Sinänsä sääli, sillä PS:ssä on varmasti ainakin jokunen fiksu nainen, mutta mölisijät pilaavat puolueen maineen. Soinikin on tiennyt sen jo kauan - mikset sinä olet tajunnut sitä?

[QUOTE="vieras";26272552]Sulla on termit pahasti hukassa. Mamu tarkoittaa rikollista ulkomaalaista, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä maahanmuuton kanssa.[/QUOTE]

Niin, toki asia on näin persusanastossa, mutta minä käytän ihan suomen kieltä :)

Minä en valehtele (paitsi sen, että olet söötti, kun suutut).
Miksi itse valehtelet? Miksi käytät useampaa nimimerkkiä per ketju? Eikö kukaan Hommasta lähtenyt tänään kanssasi "keskustelemaan"?

Minä en ole tämän ketjun aloittaja, minulla on tässäkin ketjussa vain yksi nimimerkki, minulla ei ole mitään tekemistä Homman vaan Troolin kanssa ja sinä olet jatkuvasti valehdellut mitä tulee Kreikan lainoittamiseen (tai ehkä sä vain olet niin tyhmä ettet tiedä mistä puhut (persuvihan sokaisema)) ja jos minä olen sun mielestä valehtelija niin voisitko kertoa mitä mä olen sun mielestä muka valehdellut?

[QUOTE="vieras";26272597]Minä en ole tämän ketjun aloittaja, minulla on tässäkin ketjussa vain yksi nimimerkki, minulla ei ole mitään tekemistä Homman vaan Troolin kanssa ja sinä olet jatkuvasti valehdellut mitä tulee Kreikan lainoittamiseen (tai ehkä sä vain olet niin tyhmä ettet tiedä mistä puhut (persuvihan sokaisema)) ja jos minä olen sun mielestä valehtelija niin voisitko kertoa mitä mä olen sun mielestä muka valehdellut?[/QUOTE]

Oletpa sä hermona :D

Otapa vaikka kuppi rauhoittavaa kamomillateetä, suosittelen.

Heippa!

[QUOTE="vieras";26272660]Ai nyt sä poistut kamomillateen pariin lepuuttamaan hermojasi.:D

Ajattele, Kreikka kaatuu suomalaisten veronmaksajien niskaan ja syksyllä on taas vaalit. Mikäs puolue se olikaan ainoa vaihtoehto nykyiselle järjettömälle menolle? ;)[/QUOTE]

:popcorn:

Kepu ehkä? Sitäkö tarkoitit?

[QUOTE="vieras";26272841]Sinä se aina arvaat väärin. :D[/QUOTE]

No, luultavasti tarkoitit oppositiossa olevaa puoluetta. Ainoa järkevä oppositiopuolue on kepu. That´s it.

Kai sinäkin ajattelet järkevästi? Vaikka nyt oletkin apukoululainen.

[QUOTE="vieras";26272876]No, luultavasti tarkoitit oppositiossa olevaa puoluetta. Ainoa järkevä oppositiopuolue on kepu. That´s it.

Kai sinäkin ajattelet järkevästi? Vaikka nyt oletkin apukoululainen.[/QUOTE]

Ei se osaa :D

enpä tiedä, vai katainen on syypää. eiköhän se syypää ole ne jotka EUta puuhasivat ja suomen sinne änkesivät maksamaan toisten laskuja.

on maksettu irlanti, kreikka, italia, ... koko eteläeurooppa.

Yhteistyössä