Venakko Milanna kysymys sinulle sisustamiseen liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maaritti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maaritti"

Vieras
Hei VM! Säkin tunnut tykkäävän tästä maalaisromanttisesta tyylistä ja kun sulla on rahaa niin mikset osta pelkkää aitoa antiikkia?
Itse pidän myös kyseisestä tyylistä, mutta en siedä tuota uusvanhaa roskaa, vaan ostan aitoa antiikkia tai teetän puusepällä mieluiset huonekalut. Ainut että se maksaa ja mulla on pienet tulot. Sisustaminen siis etenee hitaasti :D
Mutta kun sulla on rahaa niin mikset ostaisi laadukkaampia, kokopuisia huonekaluja ja aitoja antiikkiesineitä?

En tosiaankaan tiedä, miksi tämän törkkäsin auki. :D Sattui kursorin alle. ;)

Mutta vastaan VM:n puolesta, että onhan tuo ennenkin kertonut, ettei tykkää aidosta vanhasta. Makunsa kullakin. Onhan ne erilaisia (eikä siitä erosta ole pakko tykätä).

[QUOTE="Niinpä";25321579]Jos mulla (korjaan mun miehellä) olisi rahaa kuin Venakon, niin kyllä kodinykköstä laadukkaammassa sisustusliikkeessä asioisin :).[/QUOTE]

No niitäpä ei sitten puolen vuoden välein vaihdettaisikaan uusiin. Siskoni myös sisustaa halvoilla ja aina on jotain uutta hankkimassa, meillä ostetaan kunnollista ja se on sitten loppuelämän.

[QUOTE="Niinpä";25321579]Jos mulla (korjaan mun miehellä) olisi rahaa kuin Venakon, niin kyllä kodinykköstä laadukkaammassa sisustusliikkeessä asioisin :).[/QUOTE]

Ja jos mä olisin Venakko niin mä vähät välittäisin palstamammojen mielipiteistä tai siitä mistä mitäkin pitäisi ostaa kun on enemmän rahaa ;)

Venäläiset eivät arvosta vanhaa vaan kuvittelevat uuden olevan hienoa. Ajattelutapa on erilainen, koska Venäjällä on ainakin aikoinaan ollut pulaa nimen omaan uusista tavaraoista. Lisäksi joidenkin on vaikea myöntää itselleen, ettei heillä ole mitään makua, eikä sisustussilmää. Venakolla on käytössään rahaa miljoonia, mutta ei silti halua palkata sisstussuunnittelijaa. Esim. se kivilattia on kuolleena syntynyt ajatus. Talo ei ole linna, eikä venakko ole prinsessa. Tumma, kuten musta puulattia olisi hieno tai sitten laattalattia.

Mistäs niin tarkkaan ne miehensä todelliset rahat tiedät...julkisten rekisterien mukaan ei kovin suuret ole tulot ainakaan.

[QUOTE="vieras";25321725]Mistäs niin tarkkaan ne miehensä todelliset rahat tiedät...julkisten rekisterien mukaan ei kovin suuret ole tulot ainakaan.[/QUOTE]

no en kyllä tiedäkään eikä edes kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin alkaa ottaa selville nimiä ja tulotietoja. Kyllä kai täällä joku on jo ne selvittänyt. Itse Venakko vaan niin suureellisesti puhuu rahasta ja ostamisesta, että olen saanut sellaisen mielikuvan että rahaa riittää. ..mutta kuinka kauan :) ..

[QUOTE="Niinpä";25321798]no en kyllä tiedäkään eikä edes kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin alkaa ottaa selville nimiä ja tulotietoja. Kyllä kai täällä joku on jo ne selvittänyt. Itse Venakko vaan niin suureellisesti puhuu rahasta ja ostamisesta, että olen saanut sellaisen mielikuvan että rahaa riittää. ..mutta kuinka kauan :) ..[/QUOTE]

Mielikuva Venakolla itselläänkin varmaan miehensä pohjattomasta rahavarannosta.
Mietin vaan, että miksi sisustaa taloa, joka on ollut myynissä jo aika kauan, itse malttaisin ehkä odottaa sitä uutta kotia.

Koska mä en sietää vanhoja käytettyä tavaroita.

Ja teille haukuille, ei se Kodin ykkönen mikän halpis ole. Esim. mä ostin eilen myös joku tarjoitin mikä maksoi 97e?:) Onko se halpaa? Se on vaan kauppa missä löytyy sisustus tavaroita mistä tykkään, mä ostan sieltä ja ostan Riviera maisonnilta, sekä kalusteet nyt meille tulee sieltä, pitää vaan tilata, kuin lupasimme yhden kaupan kautta, myös kruunukalustesta löytyy, sekä ulkomaailta ja verkokaupoista, sellaista mitä haen ja mä haen joka paikasta, ei se hinnasta niin väliä halpaa tai kallis. Jos on halvan näköinen niin en ota, kun ei se kestää eikä näyttää hyvältä. Ja kuin niin venäläiset, ei tykkää vanhoista? On täällä taas ennakkoluulot... venäläisiä on paljon erilaisia ja jotkut tykkää ja jotkut ei

Yhteistyössä