venakko milanna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kimallus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kimallus"

Vieras
olisi pari kysymystä,jos haluat vastata??olen ollut nyt vuoden pois palstalta,ja aivan "pihalla" elämästäsi..ennen siis luin juttusi joka päivä..oletko nyt siis raskaana?onko mies sama kuin edellisten lastesi isä?muistelisin että olisit ollut vuosi sitten eron partaalla,siksi kyselin..

mulla josku helmikuun lopussa tai maaliskun alussa, mä en ihan tarkaan muista, kun mulle alussa, sekoitivat siitä niin monta kerta, kun en kuukautisista muistanut

oho,oletpas nopea käänteissäsi :O asutko edelleen turussa,onko miehesi nyt sinua paljon vanhempi?muistelisin sinun vanhemmasta joskus haaveilleen?muutitko nykyisen miehesi kanssa samantien saman katon alle?ja kuinka olet näin nopeeta saanut jo avioeron exästäsi?ja naimisissakin jo olet vai?onko exäsi lasten elämässä silti edelleen?

No joo ollaan aika nopeita:D tai mies on kans tosi nopea, kun heti melkein se halusi että mä muutan hänen luo, kun meillä vaan toimineet asiat ihan alusta asti:D. Kyllä ollaan nimisissa jo myös:D. On exä vähän välillä lasten kaa. Ikäero 18,5v

Yhteistyössä