Venakoista, Savannaheista, Milannoista ja muista vastaavista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaiutin

Aktiivinen jäsen
20.12.2009
3 240
1
36
Olen nyt riittävästi seurannut tätä kieputusta, joka jatkuvasti kihisee näiden venäläisten ympärillä. Itse en tiedä, mistä viha saa alkunsa, mutta yhden havainnon, jonka vahvistamiseksi olen joutunut kahlaamaan osin vastentahtoisesti muutamia häijyjä ketjuja läpi, olen tehnyt. Ja uskon olevani oikeassa.

Teitä kuljetetaan. Tämä venäläinen/virolainen kameleontti ei suinkaan ole tyhmä, vaikka kirjoittaa ajoittain ontuvaa suomea. Hän on omassa genressään sykähdyttävä persoona, koska kertomalla elämästään, laittamalla omia kuviaan, höpöttämällä avoimesti kaikesta elämäänsä liittyvästä, saa kateelliset kotirouvat aivan sekaisin raivosta. Ettekö näe, miten huvittavaa tämä on, ja kuka niistä naruista oikeasti veteleekään?

Törmätään luterilaiseen Suomi-mentaliteettiin, jonka kansallisrunoilija Leinokin jo kiteytti: "Kell´onni on, sen kätkeköön."

Venakko ei tee niin, ja sekös teitä vituttaa.

Jos haluatte hänen kaltaisensa statuksen tai oman nikkinne keikkuvan etusivulla keräten kymmeniä vastauksia minuutissa, voin kertoa, miten se tapahtuu. Pian huomaatte, että vaikka kysyisitte perunoiden keittoaikaa, testaatte asian livenä kolmen kattilallisen kanssa nopeammin kuin saatte täältä vastauksen kysymykseenne. Sen sijaan ruuanlaittotaitonne, ulkonäkönne, perhe- ja parisuhteenne, harrastuksenne, ikänne, rintojenne koko, lapsienne mielenterveys, miehenne pedofiliaviittaukset, autojenne surkea laatu, kotinne olemassaolon mahdottomuus ja niin edelleen ruoskitaan kyllä.

Vinkkini siis on:
Kertokaa kaikki asianne. Laittakaa kuvanne, ja kertokaa suomalaisen mentaliteetin vastaisesti niistä asioista, joista olette onnellisia. Ja vain niistä. Kyllä alkaa pian ropisemaan!!

Sitten seurataankin taistelukestävyyttä: Siitä hatunnosto venakolle, eipä taida suomalaisten pää kestää samaa. Meikäläisten kohdallahan on tutuksi tulllut tämä kaksi kertaa päivässä aloitettu "hyvästi, mä jätän palstailun kokonaan" -tyyppinen dramatiikka. Kunnes uudella nikillä illalla taas...

te, jotka jatkatte noita venakon ketjuja, olette mun mielestänne itse hiukan yksinkertaisia. Tai ainakin yksinkertaisempia kuin venakko.

Vähän sama ilmiö kuin seiska-lehdellä: Kukaan sitä ei tietenkään lue, mutta silti sillä on yli puoli miljoonaa tilaajaa. Hmmm?

Viihdyttävää, kaiken kaikkiaan. :D

Viimeksi muokattu:
Jäi vähän epäselväksi..."kateelliset kotirouvat aivan sekaisin raivosta".

Siis mistä kotirouvat ovat kateellisia??? Noin yleensäkö miellät kotirouvat kateellisiksi vai tarkoitatko, että kotirouvat ovat kateellisia nimenomaan Savannalle?

Kuten jo vastasin siihen toiseen ketjuun, niin eiköhän kyse on kirjootustyylistä eikä siitä kansalaisuudesta. Ihan yhtälailla monia ärsyttääs vaikka supisuomalaanen tekis tuota.

Ja taas tuo kateuskortti. Mä en jaksa uskoa, että kovinkaan moni olisi kateellinen Savannalle. Mä en ainakaan näe mitään kateuden aihetta hänessä. Mulla ainakin on pokkaa myöntää jos olen kateellinen.

[QUOTE="vieras";23293237]Peesi.

Mutta outo harrastus tämä hänelle silti on. Miksi?[/QUOTE]

Koska te mahdollistatte sen. Hän taitaa nauttia täysin rinnoin, enkä voi häntä siitä moittia. Hän on sisäistänyt kulttuurierot, ja ne suurimmat eripuraa aiheuttavat käyttäytymiseen liittyvät eroavaisuudet. Ja käyttää niitä sumeilematta. Ja palsta raivoaa. :D

Kyllä mä näkisin, että kyse on nimenomaan siitä, että halutaan antaa kansalle jotain puhuttavaa. Ja onnistutaan siinä, erittäin hyvin. Aiheutetaan myrsky vesilasissa :D

Se taito on paitsi Savannalla, myös Lunaticilla, Björnillä, KKK:lla ja monella muulla.

Ja taas tuo kateuskortti. Mä en jaksa uskoa, että kovinkaan moni olisi kateellinen Savannalle. Mä en ainakaan näe mitään kateuden aihetta hänessä. Mulla ainakin on pokkaa myöntää jos olen kateellinen.

Hän? MIkä kateuskortti? En tunne koko tyyppiä, enkä ole sen koommin perehtynyt siihen, mikä väittämistä voisi olla totta ja mikä ei. Jos joku aiheuttaa minussa hienoista... hmmm...ei nyt kateutta mutta kunnioitusta, on hänen tapansa pyörittää palstalaisia mielensä mukaan. Mitä tulee hänen todelliseen elämäänsä, en voi ottaa kantaa kun en tiedä siitä mitään.

Ja kyllä, kirjoitustyylinhän on tarkoituskin ärsyttää. Olet siis koukkusi niellyt ;)

vain sitä, että miksi jotkut vaivautuvat vastaamaan ko. ketjuihin ja saavat siten alkuperäisen kirjoittajan nauramaan partaansa. Sitähän tässä haetaan - huomiota, jota muuten ei ehkä saa.

Totta, totta. Hymyilyttää, kun voi nähdä sielunsa silmin ne mammat näyttöjensä äärellä leuka polvissa ja silmät golfpalloina kihisemässä "Miten se KEHTAA!! MITEN SE KEHTAA!!!! Nyt mää kyllä sanon sille!!!"

[QUOTE="vieras";23293258]Totta, totta. Hymyilyttää, kun voi nähdä sielunsa silmin ne mammat näyttöjensä äärellä leuka polvissa ja silmät golfpalloina kihisemässä "Miten se KEHTAA!! MITEN SE KEHTAA!!!! Nyt mää kyllä sanon sille!!!"[/QUOTE]

Juuri näin:)

Ja sitten tehdään uusi avaus jossa ihmetellään, että "miten se vieläkin kehtaa?

Tuota noin, eikös tuo nyt ole ihan ilmiselvää tuo vedätys? Kyseinen nimimerkki on itse sen myöntänyt monessa monessa ketjussa, että tämä on vain huvia hänelle. Aika vaarallista huvia kylläkin, kun siihen sotketaan muitakin mukaan, mutta eiköhän tuo tule hänelle itselleenkin selväksi jossakin vaiheessa.
Mä suosittelisin kaikkia rekkautuneita, joita nyt kovasti häiritsee hänen ketjut laittamaan asetuksista sen eston päälle. Silloin ei näe niitä kirjoituksia sitten lainkaan.
Harmaille ei tuota toimintoa valitettavasti ole, on vain se oma P-suodatin joka pitäisi aktivoida palstalle tullessaan.

Koska te mahdollistatte sen. Hän taitaa nauttia täysin rinnoin, enkä voi häntä siitä moittia. Hän on sisäistänyt kulttuurierot, ja ne suurimmat eripuraa aiheuttavat käyttäytymiseen liittyvät eroavaisuudet. Ja käyttää niitä sumeilematta. Ja palsta raivoaa. :D

Palsta raivoaa ja _viihtyy_ . Eli mun mielestä tässä on ihan win-win- tilanne, kaikki saa jotain. En mä ainakaan täältä mitään sen syvällisempää hae, lueskelen viihteenä niinkuin roskalehtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23293271:
Tuota noin, eikös tuo nyt ole ihan ilmiselvää tuo vedätys?.

No niin minäkin ajattelisin, en tosin ole niin tarkoin seurannut, että olisin törmännyt suoraan tunnustukseen vedätyksestä.

Mutta sitä suuremmalla syyllä: Miten ihmeessä se nostattaa niin suurta raivoa, jos se vielä tiedetään olevan vedätystä??:O

[QUOTE="vieras";23293258]Totta, totta. Hymyilyttää, kun voi nähdä sielunsa silmin ne mammat näyttöjensä äärellä leuka polvissa ja silmät golfpalloina kihisemässä "Miten se KEHTAA!! MITEN SE KEHTAA!!!! Nyt mää kyllä sanon sille!!!"[/QUOTE]

:laugh:

Ja kyllähän tämä aloitus on asian ytimessä.
Ilman muita ketjuihin osallistujia ei palstalla olisi ilmiötä nimeltä Venakko Milanna. Myönnän, että itsekin olen joihinkin ketjuihin sortunut vastailemaan (nätisti!!! :D ), enää ei jaksa vaivautua. Tää sama show Milannan ympärillä on pyörinyt jo niin kauan, että oli hänen aloituksensa otsikko mikä tahansa, niin tietää lukemattakin, mitä siellä kirjoitellaan.

Harvinaisen hauska ja tarkkanäköinen avaus. Juuri tuostahan pohjimmiltaan on kyse, suomalaiset ovat aina onnettomia - silloinkin kun kaikki on hyvin kun sitä ei kehtaa kellekään kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23293271:
Tuota noin, eikös tuo nyt ole ihan ilmiselvää tuo vedätys? Kyseinen nimimerkki on itse sen myöntänyt monessa monessa ketjussa, että tämä on vain huvia hänelle. Aika vaarallista huvia kylläkin, kun siihen sotketaan muitakin mukaan, mutta eiköhän tuo tule hänelle itselleenkin selväksi jossakin vaiheessa.
Mä suosittelisin kaikkia rekkautuneita, joita nyt kovasti häiritsee hänen ketjut laittamaan asetuksista sen eston päälle. Silloin ei näe niitä kirjoituksia sitten lainkaan.
Harmaille ei tuota toimintoa valitettavasti ole, on vain se oma P-suodatin joka pitäisi aktivoida palstalle tullessaan.

Ja minä suosittelen, että sinä hoidat hommasi, ja siivoat noista ketjuista ne Savannan huorittelut ja miehen pedofiiliksi nimittelyt ja vihjailut pois. Ja kuinka monesta muusta palstalaisesta saisi aloittaa nimellä ketjuja tyyliin "Eipä tuo <nikki> nyt ole erikoisen näköinen" "Kai tajuatte että <nikki> ei ole normaali". Tuossa nuokin aloitukset ovat pyörineet etusivulla koko päivän. Vai pitääkö tämä tulkita niin, että se on nykyään sallittua?

[QUOTE="vieras";23293296]Ap on oikeassa.
Ja uskoisin, että se "taito" on lähes kaikilla, monetkaan vaan eivät halua sitä käyttää. Siis tuo myrskyn nostaminen vesilasiin-taito =)[/QUOTE]

Ei sitä taitoa ole monellakaan. Kyllähän täällä näkee päivittäin aloituksia, joilla yritetään herättää keskustelua, mutta kukaan ei jaksa tarttua tylsiin tai liian läpinäkyviin provoiluyrityksiin.

Yks ja sama nikkihän tuo on, meidän savanna :D

Mutta ylipäätään, jos jostain asiasta on erimieltä ja eritoten jos on jyrkästi erimieltä, niin aina heitetään että OOT KADE!

No en helvetissä ole, olen erimieltä monestakin asiasta ilman että olisin kade. Voin pitää jotakin asiaa täysin hölmönä ilman että olen kade.

Yhteistyössä