Venäläiset etuilee Verkkokauppa Raision avajaistarjousjonossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä viimeks 15 vuotiana jonottiin Ville Valoa :ROFLMAO: ja oli karmea kokemus, kun koko konsertin ajan olin puristuksessa eturivissä, sen jälkeen mikään konsertti ei kiinnostunut enää, sekä kun suhtaudun julkkiksiin nykyään eri tavalla, ehkä kun tunnen kaikenlaisia ja perus tavalliset ihmiset ne ovat, julkisuus on oikeasti ei mikään herkku edes ole, paska koko homma heidänkin mielestä, enkä puhu ainoastaan wt julkkiksista, jotka hakee huomiota vain, arvostan sellaisia ketkä oikeasti tekivät jotain. P. S. Esim juuri äsken puhuin Jeffree Starista ja vaikka tiedän se voi olla monien mielestä wt julkkis, mutta todellisuudessa lahjakas persoona, rakastan hänen tyyliä, jos verrattaan vaikka öööö, en vitsi edes näitä nimet mainittaa, minkälaiset esim Suomessa wt julkkikset ovat, no vaikka mainitsen yhtä kuin Bile Dani, puhumattakaan ne muut ja näitä on vaikka kuinka paljon ja toiset hullut seuraa heitä saadakseni jotain kiksejä.

No huh :D Ei ne on kyllä oikeasti tosi vaarallisia tilanteita.

Ai en tiedä edes kuka on Jeffree Stars :D

Eipä mitään, ihan ymmärrettävästi kirjoitit :)

Joo onhan tuollainen järkyttävää, ettei edes lapsiin kiinnitetä huomiota ja joo, en varmaan lähtisi ihan pikkuisen kanssa tuollaiseen paikkaan.

Muistan, kun Robin oli toissa jouluna joulukadun avajaisissa, niin ihmiset olivat siellä myös ihan tolloja, pienten kanssa olevat saivat tosissaan varoa, etteivät jää alle!
Totta, ihan hirveä kun eivät edes lapsia katso enää.
Robin vaikka hyvä julkkis ja jos olisinkin joku super fani niin en olisi todellakaan mennyt ihan pikkulasten kanssa, kun tiedän ihmiset ja varsinkin nuoret ovat hulluja että saa edes nimmarin idoolista ja aikuiset taas hulluja jos jotain saa vaikka 10,- eur edullisempi tai ilmaisia ämpäreitä. Artekissa olin ainakin tyytyväinen tästä ettei kukaan huomannut tai katsonut erikoieriä (mitä menin itse hakemaan) vaan revittiin käsistä kaikkia mitä vaan halvalla saa.

No huh :D Ei ne on kyllä oikeasti tosi vaarallisia tilanteita.

Ai en tiedä edes kuka on Jeffree Stars :D

On todellakin, kun tulin kotiin olen itkenyt äidille koska pelkäsin kuolla, en saanut varma pari tuntia hengitettyä kunnolla siellä konsertissa, enkä saanut lähteä pois kun puristuksessa vain olin.

Jeffree star on monilahjakuus se tekee vaikka ja mitä :-D ja oikeastaan hauska persoona, ei mikään silikoni turhaa olento vaikka erikoinen tyyli hänellä on, mutta sellainen tyyli mihin rakastuin itsekin, Sokoksella myös hänen kosmetikka myynnissä, suosittelen iteasiassa suht hyvä kosmetikka :-) itsellä hänen huulipunat mutta ne tilasin joskus ulkomaailta.

On todellakin, kun tulin kotiin olen itkenyt äidille koska pelkäsin kuolla, en saanut varma pari tuntia hengitettyä kunnolla siellä konsertissa, enkä saanut lähteä pois kun puristuksessa vain olin.

Jeffree star on monilahjakuus se tekee vaikka ja mitä :-D ja oikeastaan hauska persoona, ei mikään silikoni turhaa olento vaikka erikoinen tyyli hänellä on, mutta sellainen tyyli mihin rakastuin itsekin, Sokoksella myös hänen kosmetikka myynnissä, suosittelen iteasiassa suht hyvä kosmetikka :) itsellä hänen huulipunat mutta ne tilasin joskus ulkomaailta.

Okei, kiitti vinkistä :)

Kamalaa!!! :(
Juu se oli niin karmea kokemus ettei mikään konsertti kiinnostunut sen jälkeen. Mukavampi jopa telkkarista ne katsoa tai käydä sellaisissa paikoissa missä jokaisella oma penkki. En tajua mikä hulluus ihmisille iskee joka kerta alennusmyynneissä, konserteissa ym... ihan sama vaikka joku kuolee siellä, kunhan vaan se toinen saa mitä halua. Samalla tavalla kun eilenkin sain tuoleilla päähään, niin jos näinkin miettiä joku olisi voinnut lyödä sen verran pahasti että olisin saanut jonkun vamman vain siksi kun joku halusi kyseisen tuolin muutaman euron edullisemmin, mutta oli pakko loppujen lopuksi ottaa tämä huumorilla ja ens kerralla kai pakko lähteä kypärän kanssa :ROFLMAO: jos edes enää vitsin.

Melkein? Ei kuitenkaan ihan vauvojen kanssa. Että äiti on kotona vauvan kanssa ja iskä jonottaa iPhonea. On ”melkein” vauvan kanssa, koska perhe asuu myymälän läheisyydessä.
Kyllä siellä aamulla jonotti kymmenen aikaan pitkässä jonossa joku vauva turvakaukolassa mukanaan. Päätin käydä Myllyssä jonon sijaan, tuntia myöhemmin jonoa ei juuri ollut ja sain ostettua mitä olin hakemassa. Puhelinta en ollut hakemassa, sitähän ensimmäiset jonottajat olivat jonottaneet jo pari päivää.

No mitä jengi menee tällaisiin? Kai se nyt on sanomattakin selvää, että on ryysistä ja urpoja kiilaamassa. Menkää töihin josta maksetaan ja ostakaa normaalilla hinnalla se todellisuudessa tarpeeton perseensuristin. Tai sitten te menette kaltaisienne tarjoushaukkojen sekaan ryysimään.

No mitä jengi menee tällaisiin? Kai se nyt on sanomattakin selvää, että on ryysistä ja urpoja kiilaamassa. Menkää töihin josta maksetaan ja ostakaa normaalilla hinnalla se todellisuudessa tarpeeton perseensuristin. Tai sitten te menette kaltaisienne tarjoushaukkojen sekaan ryysimään.
No mä ihmettelen kun aina ulkomaalaisten tai muiden vikaa :ROFLMAO: kun ei saa edullisesti tai ilmaiseksi, todellisuudessa siellä oli myös jotain Vip asiakkaita etujonossa. Mutta kun kaikista pakko uutisia tehdä jos ei saa edullisesti tai ilmaiseksi tavaraa. Muistan kun olen antanut itsekin ilmaiseksi jotain suomalsille sain kauheat kurat niskaan, miksi en antanut esim ,,kattilat,, jokaiselle, vaan yhdelle vain, vaikka kuinka sanoin ettei mulla ole aika odottaa kotona kun jokainen saa kattilan ja tulee sen hakemaan niin voi apua minkälaista jaska niskaan olen saanut ja se on vain ainoa esimerkki. Hauskin kun suomalaiset haukkuvat muita vaikka itse ovat pahimasta päästä jopa jotain ämpäreitä hakemaan. Eilinenkin Artekin tilaisuus oli kuin hullujen osaston potilaiden paikka, kaikki kävelivät mua päin, ihan niin kuin viimeiset kalusteet maapalossa myydään, eivät edes huomanneet mun lasta, kun se oli melkein itkuissa miksi kaikki kävelevät hänen päälle ja lyövät tavaroilla. Viimeinen kerta se oli kun meen tälläiseen. Hitto, senkin Iphonin saa vaikka apurahalla/ osamaksulla sieltä verkkokaupasta jos ei ole varaa osta sen heti, mutta että jonottaa 2 päivä, ei tsiisus.......

Hassua, että venäläistaustaisen perustamassa julkaisussa kritisoidaan venäläisiä :D

Mutta joo, todella röyhkeää toimintaa ja kummallista, kun kukaan ei puuttunut etuiluun. Olen ollut tilanteissa, joissa suomalaiset ovat jonottaneet ja kun joku on yrittänyt etuilla, niin muu porukka on kyllä komentanut jonon perään. Itsekin olen joskus huomauttanut asiasta.

Onneksi tytöt saivat kuitenkin puhelimensa.
Mutta toisin kuin väitetään MV-lehti ja nykyään MV-media ei ole venäläisten äänitorvi.

"Höpö höpö taas venäjäfobioinesi, olin siellä eikä venäläisiä näkynyt. Mene leikkimään tinasotilaillasi talvisotaa."

Kodintekniikan jättimyymälän avajaistodellisuus: aikuiset kiilaavat härskisti tunteja jonottaneiden teinien ohi, vaikka vartijoita on kymmeniä
https://yle.fi/uutiset/3-10107341
"Sadat ihmiset saapuivat Verkkokauppa.comin uuden myymälän avajaisjonoon Raisioon torstaiaamuksi. Kaikki ei ole sujunut avajaishulinoissa ihan moitteetta.

Yleen otti yhteyttä äiti, jonka teini-ikäinen tytär oli joutunut jonossa aikuisten kiilaamaksi. Tunteja jonossa seisseet nuoret eivät uskaltaneet vastustaa heitä ohittaneita aikuisia.

Paikalla on ollut kaupan vartijoita, joiden tehtävänä on ylläpitää järjestystä. Heidän seuranaan avajaisjonossa on käynyt paikalla myös tulkki tilanteita selvittämässä, sillä osa paikalle saapuneista ei ole puhunut suomea.

Vartijoilta olisi toivottu puuttumista tilanteisiin

Nuoret Siiri Seppälä ja Ann-Sophie Hotanen olivat saapuneet jonoon heti aamulla. He kertovat, että moni on kiilannut heidän ohitseen.

– Tuntuu epäreilulta, kun meidän ohi on vaan kävelty, he sanovat.

Seppälän ja Hotasen mukaan vartijat eivät ole kiinnittäneet epäreiluihin ohitustilanteisiin tarpeeksi huomiota.

– Sitten alkoi tapahtua kun te toimittajat tulitte paikalle, he sanovat.

Moni ohittelija oli Seppälän ja Hotasen mukaan puhunut venäjää. Kielimuuri on estänyt kommunikoinnin ihmisten välillä.

Toimitusjohtaja:
– Mielestämme vartijoita on tarpeeksi. Luotamme siihen, että suomalaiset osaavat jonottaa asiallisesti ja olla kiilaamatta.

Niin, kyllä suomalaiset osaavatkin jonottaa kilaamatta, mutta kerro se noil,e ulkomaisille.

On härskiä kun kylmässä jo tuntikausia jonottaneiden nuorten koululaistyttöjen edelle kiilaa ulkolaisia miehiä

Tallentava videovalvonta jonoihin ja kiilaajat potkittava pois, ja mieluummin vasta siinä vaiheessa kun ovet aukaistaan huomenna."

Kuulostivat venäläisiltä, eli saattavat periaatteessa olla mistä tahansa Itä-Euroopan maasta.

Katsokaa muuten Facebookissa videon :ROFLMAO: siellä ei ole kuin suomalaisia jotka kävelevät sisälle ensimmäiseks eikä mitään venäläisiä. Näitä nuoria vaan vituttaa kun eivät saaneet raukat kännyköitä, pakko kai keksiä että venäläisten syy se on.

Eikäko se on just näin! Tokmanni jakaa ilmaisia muoviämpäreitä 150kpl ja Matti Ruisvedeltä oli ajanut paikalle ihan vain sen Plaston ämpärin takia... mutta voi miten kurjasti kävikään, viimeinen ämpäri meni Matin edellä jonottaneelle. Matti kertoo toimittajille epäilevänsä suhmurointia, kiilailua, herrojen saunakerhoja, hyväveliverkostoa ja harmaata taloutta. Ihan varmasti pelissä on mukana Putin, kuubalaiset lentopallonpelaajat ja Trump.

Eikäko se on just näin! Tokmanni jakaa ilmaisia muoviämpäreitä 150kpl ja Matti Ruisvedeltä oli ajanut paikalle ihan vain sen Plaston ämpärin takia... mutta voi miten kurjasti kävikään, viimeinen ämpäri meni Matin edellä jonottaneelle. Matti kertoo toimittajille epäilevänsä suhmurointia, kiilailua, herrojen saunakerhoja, hyväveliverkostoa ja harmaata taloutta. Ihan varmasti pelissä on mukana Putin, kuubalaiset lentopallonpelaajat ja Trump.
ai apua reps kops :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Hamstraajat aiheuttivat hämminkiä Raision Verkkokaupan avajaisissa - piileskelivät nurkassa ja kätkivät tuotteita viltin alle
Perjantai 9.3.2018 klo 21.39

Raision Verkkokauppa avattiin tänään. Avajaisten kunniaksi tarjouksessa olleita tuotteita oli myynnissä pieniä eriä ja niitä myytiin vain yksi per asiakas. Tämä ei estänyt kaikkia.

Verkkokauppa.com avasi uuden myymälänsä Raisioon torstaina. Kaupan tiedotteen mukaan avajaistarjouksia on tulossa roimasti, eivätkä avajaisjuhlat rajoitu muutamiin ensimmäisiin päivään - putiikin avajaisia vietetään Verkkokaupan tiedotteen mukaan sata päivää.

Avajaistensa kunniaksi kauppa myy tarjoushinnoin erikokoisia eriä muun muassa elektroniikkaa. Perjantaina tarjouksessa olivat laadukkaat paistinpannut, joiden kauppahinta on useita kymppejä, mutta avajaishinnoin sen sai itselleen 90 sentillä - yhden per asiakas.

Edullista paistinpannua itselleen aamukuudelta jonottamaan mennyt Iltalehden lukija pettyi kaupassa karvaasti, kun huomasi joidenkin asiakkaiden harjoittavan ammattimaista hamstrausta. Tarjoustuote oli loppunut, mutta muutamilla asiakkailla oli hallussaan useampi kappale rajoitettua tuotetta.

- Yhdellä naisella oli yhdeksän pannua korissa, ja kun menin siitä mainitsemaan, siirsi niistä neljä pois kanssaan olleen miehen koriin. Tämän jälkeen nainen lähti meitä karkuun kaupan nurkkaan piiloon, jossa hän piileskeli yli puoli tuntia. Sitten myyjä kutsui vartijan paikalle selvittämään tilanteen, lukija kertoo.

Opiskelijaksi itsensä esittelevä lukija kertoi, että vaikka kaupassa oli rajoitus, jonka mukaan tuotteita myydään vain yksi per asiakas, oli hamstraajien toiminta suunnitelmallista.

- Taktiikka heillä näytti olevan se, että he rynnivät ensimmäisenä kauppaan ja keräävät tuotteita itselleen piiloon. Sitten he odottavat apujoukkoja, joista kukin ostaa sitten yhden tuotteen, lukija kertoo.

Humoristinen näky

Lukijan mukaan tämä paistinpannuja piilotteleva parivaljakko ei ollut ainoa kepulikonsteja käyttänyt.

- Toisessa piilossa löytyi pieni ryhmä ihmisiä jotka olivat hautoneet vilttien alle piiloon kasan Nintendo Switch -pelikonsoleita, joita oli myynnissä vain 30 kappaleen erä. Tämä porukka oli sulkenut yhden käytävän liikkeestä ja menneet sinne piiloon. Ihmisiä seisoi edessä, ja takana oli koreissa vilttien alla piilossa pelikonsoleita, lukija kertoo.

Merkillisiä hamstraustilanteita todistaneelta lukijalta ei kuitenkaan huumori loppunut.

- Olihan se ihan humoristista! Kyllä näkyi muitakin ihmisiä, joilla oli paljon samaa tuotetta! Itse olin jonottanut kuuden jälkeen, ainoa toiveeni oli, että saan paistinpannun. Sitten näen, että joillakin on kymmenen paistinpannua! Se oli epäreilua. Olin jonottanut kuitenkin niin kauan, että sen piti olla matemaattisesti mahdollista, lukija tuumii.

Lukijamme onneksi tilanteeseen puuttunut vartija sai hamstraajat luopumaan ylimääräisistä paistinpannuistaan, ja hän sai itsekin lopulta yhden.

Vartijat hoitavat

Verkkokauppa.comin toimitusjohtajana vielä toistaiseksi toimiva Samuli Seppälä kommentoi asiaa Iltalehdelle lyhyesti.

- Kassalla tarkistamme, että tuotteita saa ostettua vain rajoitetun määrän, Seppälä kertoo.

Seppälän mukaan myymälän sisällä vartijat tai myyjät puuttuvat muihin tilanteisiin.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803092200800969_u0.shtml

Hamstraajat aiheuttivat hämminkiä Raision Verkkokaupan avajaisissa - piileskelivät nurkassa ja kätkivät tuotteita viltin alle
Perjantai 9.3.2018 klo 21.39

Raision Verkkokauppa avattiin tänään. Avajaisten kunniaksi tarjouksessa olleita tuotteita oli myynnissä pieniä eriä ja niitä myytiin vain yksi per asiakas. Tämä ei estänyt kaikkia.

Verkkokauppa.com avasi uuden myymälänsä Raisioon torstaina. Kaupan tiedotteen mukaan avajaistarjouksia on tulossa roimasti, eivätkä avajaisjuhlat rajoitu muutamiin ensimmäisiin päivään - putiikin avajaisia vietetään Verkkokaupan tiedotteen mukaan sata päivää.

Avajaistensa kunniaksi kauppa myy tarjoushinnoin erikokoisia eriä muun muassa elektroniikkaa. Perjantaina tarjouksessa olivat laadukkaat paistinpannut, joiden kauppahinta on useita kymppejä, mutta avajaishinnoin sen sai itselleen 90 sentillä - yhden per asiakas.

Edullista paistinpannua itselleen aamukuudelta jonottamaan mennyt Iltalehden lukija pettyi kaupassa karvaasti, kun huomasi joidenkin asiakkaiden harjoittavan ammattimaista hamstrausta. Tarjoustuote oli loppunut, mutta muutamilla asiakkailla oli hallussaan useampi kappale rajoitettua tuotetta.

- Yhdellä naisella oli yhdeksän pannua korissa, ja kun menin siitä mainitsemaan, siirsi niistä neljä pois kanssaan olleen miehen koriin. Tämän jälkeen nainen lähti meitä karkuun kaupan nurkkaan piiloon, jossa hän piileskeli yli puoli tuntia. Sitten myyjä kutsui vartijan paikalle selvittämään tilanteen, lukija kertoo.

Opiskelijaksi itsensä esittelevä lukija kertoi, että vaikka kaupassa oli rajoitus, jonka mukaan tuotteita myydään vain yksi per asiakas, oli hamstraajien toiminta suunnitelmallista.

- Taktiikka heillä näytti olevan se, että he rynnivät ensimmäisenä kauppaan ja keräävät tuotteita itselleen piiloon. Sitten he odottavat apujoukkoja, joista kukin ostaa sitten yhden tuotteen, lukija kertoo.

Humoristinen näky

Lukijan mukaan tämä paistinpannuja piilotteleva parivaljakko ei ollut ainoa kepulikonsteja käyttänyt.

- Toisessa piilossa löytyi pieni ryhmä ihmisiä jotka olivat hautoneet vilttien alle piiloon kasan Nintendo Switch -pelikonsoleita, joita oli myynnissä vain 30 kappaleen erä. Tämä porukka oli sulkenut yhden käytävän liikkeestä ja menneet sinne piiloon. Ihmisiä seisoi edessä, ja takana oli koreissa vilttien alla piilossa pelikonsoleita, lukija kertoo.

Merkillisiä hamstraustilanteita todistaneelta lukijalta ei kuitenkaan huumori loppunut.

- Olihan se ihan humoristista! Kyllä näkyi muitakin ihmisiä, joilla oli paljon samaa tuotetta! Itse olin jonottanut kuuden jälkeen, ainoa toiveeni oli, että saan paistinpannun. Sitten näen, että joillakin on kymmenen paistinpannua! Se oli epäreilua. Olin jonottanut kuitenkin niin kauan, että sen piti olla matemaattisesti mahdollista, lukija tuumii.

Lukijamme onneksi tilanteeseen puuttunut vartija sai hamstraajat luopumaan ylimääräisistä paistinpannuistaan, ja hän sai itsekin lopulta yhden.

Vartijat hoitavat

Verkkokauppa.comin toimitusjohtajana vielä toistaiseksi toimiva Samuli Seppälä kommentoi asiaa Iltalehdelle lyhyesti.

- Kassalla tarkistamme, että tuotteita saa ostettua vain rajoitetun määrän, Seppälä kertoo.

Seppälän mukaan myymälän sisällä vartijat tai myyjät puuttuvat muihin tilanteisiin.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803092200800969_u0.shtml
Aahahahhahahahaaaa mä en kestä enää :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: voi näitä paistipannuja!!!!!!

Tämä opiskelija mielummin olisi alkanut tehdä työt klo 6.00 alk niin olisi saanut arvokkaampi paistipannua 3,90 ja Ikeasta prkle! Tälläistä vain Suomessa!

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00267706/

Venäläiset ovat kyllä todella huonokäytöksisiä ja suorastaan noloja. Eikö niitä hävetä olla tuollaisia?
Lue mun toinen aloitus nämä eivät todellakaan ole mitään venäläisiä. Kieli on joko ukraina tai enemmän jotain romanian kieli, katsoin videon 3x kerta ja yritin kuunnella kun se puhui omalle miehelle jotain, niin venäjän kieli se ei todellakaan ole. Sekä venäläisille se olisi noloa tehdä tälläiset temput, vaikka on sielläkin vaikka minkälaista porukka. Mutta sen suhteen voitte rauhoittua venäläisiä nämä ei ole, sen jo näkee pukeutumistyylistä, puhumattakaan kieli.

Pistää vihaksi kun Raision Verkkokaupan jonossa huomisaamua jo päivällä odottaneet kaksi tyttöä kertoivat miten heidän eteensä jonossa on tullut kasvava määrä venäläisiä ym. maahantulijoita. 20 tai 30 ensimmäistä saa Applen uusimma X kännykän tooodella suurella alennuksella ja tietenkin mamut alkavat etuilla kun eivät noudata suomalaisten herrasmiessääntöjä ettei jonossa ohiteta, ei edes kauppaan sisälle päästessä. Pisimpään jonottanut saa ensimmäisenä valita ja ottaa.

Jonoa vartoi videokuvan perusteella useita vartijoita tai järkkäreitä. Kai jonoa seuraa myös joku valvontakamera? Verkkokaupan omistaja voisi ohjeistaa järkkäreitä päästämään nämä tytöt ja muut asiallisesti 1-2 päivää jonottaneet ensimmäiseksi liikkeeseen ja heittää ne ulkolaiset etuilija v-tuun. Pistää vihaksi tällainen paska. Turha pelätä rasismisyytöksiä kun tämä porukka ei noudata Suomen sääntöjä. Aivan uskomatonta p-kaa.

Lue mun toinen aloitus nämä eivät todellakaan ole mitään venäläisiä. Kieli on joko ukraina tai enemmän jotain romanian kieli, katsoin videon 3x kerta ja yritin kuunnella kun se puhui omalle miehelle jotain, niin venäjän kieli se ei todellakaan ole. Sekä venäläisille se olisi noloa tehdä tälläiset temput, vaikka on sielläkin vaikka minkälaista porukka. Mutta sen suhteen voitte rauhoittua venäläisiä nämä ei ole, sen jo näkee pukeutumistyylistä, puhumattakaan kieli.
Juu juu ja lehmät lentää. Ihan sama oliko ryssiä, ukrainalaisia, romanialaisia tai jotain muuta itäblokin väestöä. Suomessa kulttuuriin ei kuulu jonossa etuilu ja se pitäisi näille sioille opettaa, vaikka sitten maastapoistamalla ja maahantulokielto päälle langettamalla. Mitään hyötyä ei heistä ole koskaan ollut, eikä myöskään tule olemaan.

Juu juu ja lehmät lentää. Ihan sama oliko ryssiä, ukrainalaisia, romanialaisia tai jotain muuta itäblokin väestöä. Suomessa kulttuuriin ei kuulu jonossa etuilu ja se pitäisi näille sioille opettaa, vaikka sitten maastapoistamalla ja maahantulokielto päälle langettamalla. Mitään hyötyä ei heistä ole koskaan ollut, eikä myöskään tule olemaan.
Suomalaisille kans kannata antaa kiellon poistua maasta, kun eivät ne osa muualla käyttäytyä. Muistan kun olin pieni miten kauhulla odotin joka kerta, jos olimme ravintolassa että varma taas kovan ääninen suomalainen tulee ja alkaa ylimielisenä hakata haarukalla pöydän ja sitten hyvin päihtyneenä lopuksi lentää pihalle ja alkaa kiroilla kaikille Virolsisille. Entäs nyt? Jos lähdet turisti paikkaan missä suomalaisetkin, niin kukaan muu ei ole niin nolo kuin suomalainen. Yhdessä Turkin lomakohdessa venäläiset pyysivät että ainakin yks hotelli missä yleensä käy varakkaat, suomalaiset eivät tuu, käyttäytymisen takia ja jatkuvan juopottelun takia. Mutta kun sellaiset pikku Matit kuin sinä, eivät näe muuta kuin oma nenä, eivät edes tiedä että monet kansat pitää teitä nolona. Toi kuka videossa on, hänellä on varma kurja elämä ja yrittää ainoastaan selviää tai ehkä joku ulkomaalainen trokari vaan joka täällä asuu ja leikki ettei ymmärrä suomea. Montako tälläistä suomalaistakin on olemassa? Aika monta, poistaa laput silmistä, niin näet. Suomalaisille ei tarvitse kuin antaa ilmaiset kahvit ja pullan se tulee jo käymään Oulusta Helsinkiin.

Yhteistyössä