verenkiertohäiriö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Minulle kävi tänään todella pelottava juttu. Olin ajamassa autojonossa autolla risteykseen kääntyäkseni vasemmalle. Huomasin, että vuoroaan suojatien yli odotti kaksi pyöräilijää ja aloin hiljentää vauhtia, mutta sitten tulee pieni katkos, eli en muista annoinko pyöräilijöille tietä, vaan seuraava muistikuva on kun olen jo suojatien ylittänyt, havainnut, että ehdin ennen vastaantulevia autoja ja olen kääntymässä sinne minne olinkin menossa. Voiko tämä viitata verenkiertohäiriöön, koskaan ennen ei ole ollut tämmöstä katkosta, ja pelottavammaksi sen tekee se, että se tapahtui liikenteessä.

Paikallislehden sivua olen pelokkaana katsellut pitkin iltaa jos siellä olisi, että onkin käynyt onnettomuus (pyöräilijä auton alle)....

Alkuperäinen kirjoittaja -:
tampereella

Väärä paikka onneksi. Mutta osaako kukaan auttaa tuohon katkokseen. Onko syytä mennä jo yhdestä lääkäriin vai voiko olla vain "yhden kerran juttu"? Vähän pelottaa lähteä seuraavan kerran autolla ajamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
tampereella

Väärä paikka onneksi. Mutta osaako kukaan auttaa tuohon katkokseen. Onko syytä mennä jo yhdestä lääkäriin vai voiko olla vain "yhden kerran juttu"? Vähän pelottaa lähteä seuraavan kerran autolla ajamaan.

Hyvä ettei ollut sama paikka missä ajelit. En valitettavasti osaa tuohon oikeen sanoa mitään, mut kyllä mä ehkä kuitenkin varmuudeksi lääkäristä kysyisin ettei satu sitten mitään vakavampaa.

kerrasta lääkäriin. on voinut olla vain kiertohäiriö mutta myös minimaalinen tulppa. tai sitten vain jumissa olevat hartiat tms. mutta kun kerran noin tuli niin olisi syytä tutkia ja olla pois ratista lääkärin ok:hon asti

Kuule, todennäköisesti kyseessä on väsymysreaktio. Mulla on kuukausia valvoneena käynyt niin, etten kaupan pihalle pysäköidessäni muistanut ollenkaan, miten olin sinne päässyt! No autollapa tietty, mutta reitistä ei ollut mitään muistikuvaa.

Samassa elämänvaiheessa toinen kerta auton ratissa oli sellainen, että pysähdyin muka liikennevaloihin ja aloin ihmetellä, miksi väkeä lappaa punaisilla ohitseni. No joo, liikennevalot oli 100 m:n päässä ja minä kökötin autossani keskellä tietä.

Nämä oli sellaisia "kuolemanväsymysjuttuja", jotka ei onneksi uudelleen toistuneet.

No niskat/hartiat minulla on jumissa joidenka vuoksi välillä tulee sekunnin pari kestäviä huimauksia. Mutta näin että ei muista mitä hetki sitten on käynyt, ei ennen ole ollut.

Yhteistyössä