Verenvuotoa seksin aikana kierron lopussa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NolonaEnKehtaaKirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NolonaEnKehtaaKirjautua

Vieras
Kääääk... Mä oon jo kolme viimesintä sekstailu kertaa vuotanu verta ja iha reilusti mielestäni(niin että mieskin sotkeutuu!) ja oon laittanu merkille että aina just vähä ennen ku menkat alkaa.. Onko tätä kiusallista vaivaa muilla? Mistä tää vois johtua?

[QUOTE="aloittaja";24454939]Siis mä tarkotin että aina noin viikkoa ennen menkkoja... anteeksi epäselvä selostus :/[/QUOTE]

Okei. :) Mulla tulee kans verta; alkaa pari päivää ovulaation jälkeen ja kestää menkkoihin asti. Sain lugesteron-lääkkeen, joka toivon mukaan lopettaa vuodon. Ei mulla kyllä niin paljon tule, että sotkisi mitenkään, pyyhkiessä lähinnä.

Okei. :) Mulla tulee kans verta; alkaa pari päivää ovulaation jälkeen ja kestää menkkoihin asti. Sain lugesteron-lääkkeen, joka toivon mukaan lopettaa vuodon. Ei mulla kyllä niin paljon tule, että sotkisi mitenkään, pyyhkiessä lähinnä.

Mulla on alkanu tää "vaiva" vasta tän pikkukakkosen jälkeen joka on jo pian vuoden ikäinen..
Pitänee vissiin tilata lekurille aikaa,pelottaa vaan että mitä tää voi olla? *ja mielikuvitus laukkaa..!!* :/

[QUOTE="aloittaja";24455195]Mulla on alkanu tää "vaiva" vasta tän pikkukakkosen jälkeen joka on jo pian vuoden ikäinen..
Pitänee vissiin tilata lekurille aikaa,pelottaa vaan että mitä tää voi olla? *ja mielikuvitus laukkaa..!!* :/[/QUOTE]

Mulla alkoi tuo vaiva keskenmenon jälkeen (ei heti), ja uudestaan kun synnytyksestä oli noin vuosi. Voipi olla, että kehon omaa keltarauhashormonia ei ole tarpeeksi ja kohdun limakalvo alkaa vuotamaan liian aikaisin. Mulla siis todennäköisesti noin. :) Voi olla toki muutakin, eihän se lääkärikäynti haitaksi ole (mitä nyt syö rahaa kivasti...)