Verho asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Pitäisi ostaa huomenna verhotanko tuohon olkkarin ikkunaan, sain hienot verhot ja kapat kuuluvat siihen settiin mukaan. =)

Ikkuna on melkoisen iso ja samalla seinällä olisi myös parvekkeen ovi, joten tangon pitäisi olla koko seinan pituinen(yli 3m).

Kysymys kuuluukin, että ostanko kaksi erillistä tankoa, vai onkohan tuollaisia pitkiä edes olemassakaan?(esim Anttilassa,,?)
Eikös se näytä vähän hassulta, jos kaksi kappaa on kahdella erillisellä tangolla, se tavallaan 'katkeaisi' keskeltä olkkarin ikkunaa sitten,,?

Ja kukaan ei tajua sepustuksesta mitään. :whistle:

Meillä on 2 erillistä tankoa. Toisen tangon päähän siis puoliväliin eli tanko katkaistu jaruuvattu ruuvi et sen saa sit pyörittää siihen toiseen tankoon. Verhot saa sit tätisti pujotettua tankoon.
Meil on kans parvekkeen ovi ikkunan vieressä. Meil on niitä miks niitä sanotaan "seinäkoukkuja" 3kpl et sen takia pätkästy tankoja kun ei muuten sais tankoja pujotettua koukkuihin. Äh vaikeesti selitetty :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Meillä on 2 erillistä tankoa. Toisen tangon päähän siis puoliväliin eli tanko katkaistu jaruuvattu ruuvi et sen saa sit pyörittää siihen toiseen tankoon. Verhot saa sit tätisti pujotettua tankoon.
Meil on kans parvekkeen ovi ikkunan vieressä. Meil on niitä miks niitä sanotaan "seinäkoukkuja" 3kpl et sen takia pätkästy tankoja kun ei muuten sais tankoja pujotettua koukkuihin. Äh vaikeesti selitetty :whistle: :D

Haa, kiitosta vaan, ymmärsin erittäin hyvin. :D

Mä peesin Williviiniä. Yhtenäinen tanko kuullostaisi paremmalta kuin kaksi pätkää.

Saanko mä laittaa tähän oman verhotankokysymykseni? Laitan joka tapauksessa B) Mä siis teen omasta makuuhuoneestani goottilaishenkisen ja ikkunaseinä on vajaat 4 m korkea. Nyt siinä on verholauta noin 2 metrin korkeudessa eli "keskellä" seinää. Kumman teen...
1. Annan verholaudan olla parissa metrissä ja hankin parimetriset verhot, jolloin verholaudan yläpuolella on reippaasti tyhjää tilaa.
2. Siirrän verholaudan katon rajaan ja hankin melkein 4 m pitkät verhot ikkunaan. Hankaluutena verhojen vaihtaminen, koska olen 159 cm spädä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä peesin Williviiniä. Yhtenäinen tanko kuullostaisi paremmalta kuin kaksi pätkää.

Saanko mä laittaa tähän oman verhotankokysymykseni? Laitan joka tapauksessa B) Mä siis teen omasta makuuhuoneestani goottilaishenkisen ja ikkunaseinä on vajaat 4 m korkea. Nyt siinä on verholauta noin 2 metrin korkeudessa eli "keskellä" seinää. Kumman teen...
1. Annan verholaudan olla parissa metrissä ja hankin parimetriset verhot, jolloin verholaudan yläpuolella on reippaasti tyhjää tilaa.
2. Siirrän verholaudan katon rajaan ja hankin melkein 4 m pitkät verhot ikkunaan. Hankaluutena verhojen vaihtaminen, koska olen 159 cm spädä.

Katonraja, ehdottomasti. B)

Pari kertaa vuodessa pestaat ottopojan verhonvaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Katonraja, ehdottomasti. B)

Pari kertaa vuodessa pestaat ottopojan verhonvaihtoon.

Mun mielestä kanssa näin. Ja ostat tarpeeksi ylettyvät tikkaat talouteesi ;)
Mä kyllä itsekin ajattelin, että sinne katon rajaan. Enkä mä niitä verhoja jatkuvasti rupea vaihtelemaan.

mäkin niin haluaisin kapan tohon meidän olohuoneen ikkunaan,mutta kun molempi polttaa niin se kappa olis aina siel oven välissä.Eli meil nyt suorat verhot ikkunan ees mut parvekkeen oven edes ei mitään,kait sen kapan vois laittaa vaan tohon ikkuna osaan suorien verhojen päälle.

Yhteistyössä