veriseula?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä käväisin tänään neuvolassa virtsatulehdusepäilyn takia. Siellä täti sitten ohimennen mainitsi, että nuo sun verikokeet oli kaikki negatiivisia. Kokeet otettiin reilu viikko sitten.

Nyt jäinkin miettimään, että tarkoittikohan nyt niitä hiviä ja kuppaa ja muita jotka otettiin samalla, vai myös veriseulan tuloksia? Mulla oli sellainen käsitys, että seulan tulokset ilmoitetaan riskisuhdelukuna tms. En hoksannut siinä kysyä tarkemmin. Ensi viikolla lääkärineuvola jossa asia varmasti selviää.

Onko teille siis kerrottu aina se suhdeluku, vai että tulos on negatiivinen?

np-ultran jälkeen meni n. viikko niin saatiin tulos. Siihenhän lasketaan np-turvotus ja se veriseulajutska yhteen = saadaan riskisuhdeluku. Itsellä oli 1:50 000...

niin ja vielä piti sanoa että sanoivat että soittavat viikon sisällä jos on jotain häikkää siinä... Ei kuulunut soittoa ja seuraavalla viikolla olikin nla missä kuulin että kaikki ok ja suhdeluku hyvä :)

Niin paitsi että täällä päin on semmoinen käytäntö että ensiksi käydään np ultrassa jossa kävin maanantaina ja sen jälkeen kävin siellä veriseulassa.. elikkä tulokset varmaan tulee ensi viikon alussa... turvotusta mulla oli 0.7mm eli ihan ok...

Yhteistyössä