Veritippa nännistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton olivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton olivia

Vieras
Minulta leikattiin kummastakin rinnasta fibroadenoomat muutama vuosi sitten. Säännöllisesti olen käynyt mammossa ja kaikki ovat olleet ok. Keväällä olin hierojalla ja se paperi, joka siihen hoitopöydälle laitettiin, tuntui tosi karhealta. Kun siinä makoilin, tunsin kuinka toista nänniäni kirvelsi ja niinhän siinä kävi, että muutama veritippa oli tullut siihen paperille.
Kävin kaiken varalta mammossa taas ja kaikki ok. Mutta nyt olen huomannut, että joskus on sellainen piste ollut liiveissä ja esim. nukkuessa jos minulla ei ole liivejä eli pehmeät liivit jotenkin nukkuessa siis auttavat.
Se on sellaine pieni veritippa, joka tulee samasta kohdasta. Rinta ei ole kipeä eikä kyhmyä ole.
Onko jollain kokemusta vastaavasta?

kokemusta, mutta mieleen juolahti, että pieni ihon repeämähän siihen täytyy tulla. Katsopa vaikka suurennuslasin kanssa, onko siinä ihossa heikko kohta. Nännipihan alueella (ruskea) iho on hyvin ohutta, sinulla on varmaan siinä pieni hiussuoni, joka katkeaa. Samoin kuin joillakin tulee nenäverenvuoto samalla tapaa hyvin herkästi.

Kiitos vastauksestasi. Tuota minäkin olen miettinyt sillä alkup. viestissäni en aivan kaikkea kertonut. Esim. miksi pidän öisin rintaliivejä. Asia on niin, että meillä on kaksi pientä koiraa ja he tykkäävät nukkua kanssamme. Varsinkin toinen (pentu) hyppää valtavia loikkia ja ei katso yhtään mihin hyppää. Vaikka emännän kasvojen päälle, vatsan yms. Minä taasen joudun käyttämään unilääkkettä, joten nukun sikeästi. Ja tuon eka kerran jälkeen, kun veritippa oli tullut yöllä ja mammo otettu - rauhotuin ja huomasin, että siinä oli ollut oikeastaan sellainen pieni haavauma rintanystyränjuuressa. Nystyrällä tarkoitan sitä, että rinnoissa sellaisia on - enemmän ja vähemmän ja minulla melko isot rinnat ja nännit ja lisäksi tämä "vuotava" rinta on juuri nystyräisempi. Sitten pidin liivejä - yöt meni hyvin. Eräänä iltana en huomannut laittaa liivejä ja nukuin kovin levottomasti pillereistä huolimatta ja kumpikin hauveli mölläsi sängyssä - aamulla huomasin veritipat. Sitten taas otin yöliivit käyttöön - ei mitään. Minusta tämä tuntuu kummalliselta yhteensattumalta. Lisäksi soitan soitinta, jossa oikea käsi aina silloin tällöin "hankaa" oikeaa rintaa ja se tippa mikä tuli - ei oikeastaan ollut tippa vaan tällaisen nystyrän "juuri" punoitti ja hieman pyyhkäisin siitä ja huomasin pienen veripikun. Sitten se taas loppui. Muutama vuosi sitten minulla oli kysta tässä nännissä. Se oli siis ulkopuolella ja vesivisva tuli itsestään ulos ja mielestäni siitä on jäänyt yksi nystyrä jotenkin isommaksi.

Yhteistyössä