Veronpalautukset etukätee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TiinuLiinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"TiinuLiinu"

Vieras
Mikäs se palvelu oli josta sais veronpalautukset etukäteen. Joku semmonen oli että sais ne heti tilille ja sitten maksais takasin ku ne oikeesti tulee. Ittellä olsi veronpalautusta 200 ja tarttis noita rahoja tosi kipeesti kun tän kuun rahat on jo lähes loppu.

Voisko joku jeesata en löytäny ja olis kiire pitäs viikonlopuks saada.

Nyt on vielä niin pitkä aika veronpalautusten maksuun, että jos otat pikavipin siihen asti, niin korkoja ehtii mennä monta kertaa se summa, mikä sulle olis sitten joulukuun alussa tulossa.

[QUOTE="TiinuLiinu";23529008]Ihan sama, ei noi korot tunnu missään ku tarvii just nyt ton 200. Ja mulle tuli toi verolappu tänään.[/QUOTE]

Syksyllä vasta saat siitä palvelusta veronpalautukset.
Ota pikavippi, samat korot siellä varmaan on, eli taitaa olla jotain yli 100%.

[QUOTE="TiinuLiinu";23529008]Ihan sama, ei noi korot tunnu missään ku tarvii just nyt ton 200. Ja mulle tuli toi verolappu tänään.[/QUOTE]

Niin, ja jos sulle tuli verolappu, että saat palautusta 200 egee, niin et sinä sillä rahalla saa nyt käteen vippiä 200 egee, vaan jotain paljon pienempää. Ne pidättää ne korot sitten siitä veronpalautuksesta, kun se maksetaan.

No kai se sitten on pakko hoitaa homma jotenkin toisella tavalla. No kyllä mä yhdelt mieheltä saan lainaa varmaan, mut se on kiusallista pyytää kun se luulee että sil olis saumoi muhun. Ja sit pitää taas teeskennellä.... uuuh....