Veronpalautukset+ ulosotto?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vicy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
On se kuulemma mahdollista... Ulosotosta vaan eivät ole havainneet veronpalautuksia. Joten nauti niistäkin rahoista
:whistle:

mutta kun ongelma onkin niin monimutkainen että niistä palautuksista on kuitenkin menny yli puolet ulosottoon... Oliskohan joulupukki maksanu mun ulosotot :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
On se kuulemma mahdollista... Ulosotosta vaan eivät ole havainneet veronpalautuksia. Joten nauti niistäkin rahoista
:whistle:

mutta kun ongelma onkin niin monimutkainen että niistä palautuksista on kuitenkin menny yli puolet ulosottoon... Oliskohan joulupukki maksanu mun ulosotot :whistle:

Soita sinne ulosottoon ja kysy... jos siellä olikin vähemmän velkoja kertynyt, kuin luulit. :)

Minä olen täällä palstalla nähnyt jo aiemmin samanlaista ihmettelyä ja nyt tämä sinun aloituksesi. Sen lisäksi tuttavani sai palautukset nordeaan ja hänkin on kuin puulla päähän löyty. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
pitää soittaa tänään sinne ulosottoon ja kysyä... RouvaParkula kuinka tuttavasi homma ratkesi siis miksi oli saanut palautukset??

En tiedä, en ole kysynyt. Ainakin oli ihan ? :o ? niiden kanssa. Tarpeeseenhan se raha tulisi ainakin hänelle.

Yhteistyössä