V
vieras
Vieras
paljonko teillä on veroprosentti ja ootteko tarkotuksella laittaneet suuremmaksi että tulee palautuksia
?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..
Mulla oli veroprosentti 20 sillon ku olin kotihoidontuella ja silti maksoin 100 euroa lisää veroja.
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..
Mulla oli veroprosentti 20 sillon ku olin kotihoidontuella ja silti maksoin 100 euroa lisää veroja.
ohono katotaan, kuin mun käy :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..
ohono katotaan, kuin mun käy :/
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Mun veroprosentti on 22,5 ja lisäprosentti 42, joka kuukausi osa tuloista menee tuolla lisäprosentilla. Kokonaisprosentti näyttää äkkiä laskien olevan siten 25,62, paitsi että lomarahat ja yksi tuleva bonus nostavat kyllä kokonaisprosenttia vielä tuostakin.