Verta sisätutkimuksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan..

Vieras
Hei.

Kävin tänään äitiyspolilla tarkastuksessa (viikot nyt 40+1) ja huomasin kotiin tullessa että oli tullut verta aika paljon siteeseen. Soitin tietenkin heti polille mutta olivat vaan sitä mieltä että verentulo saattoi johtua siitä että paikat olisivat ärtyneet sisätutkimuksen jälkeen(verisuoni katkennut tai jotain).
Käskivät tietenkin mennä käymään siellä jos verta tulee tyyliin yhtä paljon kuin kuukautisten aikana.. Eihän sitä tule nyt enää niin paljon, mutta aina vessassa käydessä kun pyyhkäisee niin jää jonkun verran haalea verta paperiin ja tuntuu jotenkin että sitä supistuksen tullessa vuotaa.. Paikat myös tuntuvat sisältä vähän kipeiltä.. Niin mietityttää et pitäiskö soittaa päivystykseen vai mitä tekisi.. Onko jollakin muulla käynyt näin sisätutkimuksen jälkeen?

Mulle sanottiin ihan samaa,kävin polilla rv 37 ja risat,illalla meni limatulppa sen ronkkimisen jälkeen. Veriviiruja tuli pyyhkies,mutta se loppu nopeesti. Voit mielestäni ottaa ihan rauhas vielä? =)

Mulla on niin herkät limakalvot, että aina sisätutkimuksen jälkeen tule vähän verta. Ei siis todellakaan paljoa, että sidettä välttis tarttis.
Luulen, että johtuu vaan siitä, että on ronklattu.

Helpotti kuulla että muillakin on tapahtunut näin eikä varmaan tarvii olla huolissaan.. Saishan tuo vaavi jo alkaa syntymään, pitkän odotuksen jälkeen..Jospa se ronkkiminen vähän olisi edesauttanut asiaa..

Yhteistyössä