Vertaako isovanhemmat lapsenlapsia lapsiinsa tajuamatta eroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
Siis eroa, että ihmiset on erilaisia?

MÄ olin LIIAN kiltti lapsi, ei murrosiän uhmaa, tappeluita jne.
Ja jos jotain erehdyin sanomaa, niin lytättiin.
Isovanhemmat hoiti mua PALJON ja vanhemmat matkusti tai oli töissä.
Ai joo ja olen ainut lapsi

Niin MUN lapset on kuulemma epänormaaleja. :snotty: :snotty: :snotty:

Kun ne juoksee.
Tappelee sisarukset keskenään.
Kun huutaavat, pelleilevät, kiukuttelevat, itkevät, loukkantuvat.

Se on kuulemma epänormaalia.

Lisäksi äitini KIUSAA lapsia sanallisesti;
Jos tulee kinaa SEN ja lasten välillä, hän vaan kaivelee ja uhkailee ja jatkaa sitä kinaa jatkamistaan.

EI voi antaa lapsen rauhoittua ja unohtaa koko hommaa tai pyytää anteeksi. Siis lapsen, SE ei anteeksi pyytele.

Että näin :snotty: :|

kyllähän sitä etsii niitä piirteitä lapsenlapsestaan joita omassakin oli pienenä.
tietysti pitää ottaa huomioon että lapsenlapsessa on puolet "vieraita geenejä".

kaiken kaikkiaan tämänpäivän lapset ovat kaiken huomion keskipisteenä ja sitten kun sitä eivät jostain syystä ole, hakevat huomion omilla keinoillaan

Alkuperäinen kirjoittaja mummo:
kyllähän sitä etsii niitä piirteitä lapsenlapsestaan joita omassakin oli pienenä.

kaiken kaikkiaan tämänpäivän lapset ovat kaiken huomion keskipisteenä ja sitten kun sitä eivät jostain syystä ole, hakevat huomion omilla keinoillaan

Joo eli mun lapset on sitte epänormaaleja, kun ne leikkii kovalla äänellä ja mä sain olla vaan hiljaa omassa huoneessa, etten häiritse kun kännätään.

Näin menee meilläkin. Nyt lauantaina oli pikkuisen tyttäremme ristiäiset ja mä vakuutuin siitä että mä en äitiäni elämääni tarvii ja tuskin tarvii lapsenikaan.

Lapsille ei mummi tainnut sanaakaan sanoa arvostelevia katseita vaan saivat osaksensa. Esikko sentään lopetti perukoulun ja pääsi sinne lukioon minne halusikin tai siis oikeastaan neljään haki ja kolemeen pääsi. Mutta ei hänellekään äitini voinnut mitään sanoa.
Mulle tuumas että kai nää jo riittää... ja oletko sä jo varannut tatuointi ajat näille pienemmille tuumas ovelta kun lähti :o Että näin

Välillä kun toivoisin edes yhtä kaunista ja hyvää sanaa äidiltä mutta ei sitä ei tule. Viimeiset itkuni itkin eilen hänen takiaan enään en jaksa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja mummo:

Joo eli mun lapset on sitte epänormaaleja, kun ne leikkii kovalla äänellä ja mä sain olla vaan hiljaa omassa huoneessa, etten häiritse kun kännätään.

en ole mistään epänormaaliudesta puhunut, niinkuin sanoin että niitä tuttuja piirteitä etsitään, mutta jokaisen on hyväksyttävä erilaisuus... niin kaikki ei siihen tietty kykene tässäkään asiassa

mun lapset on sitte epänormaaleja, kun ne leikkii kovalla äänellä ja mä sain olla vaan hiljaa omassa huoneessa, etten häiritse kun kännätään.

Ei sinun lapsesi epänormaaleja ole, kyse on jostain muusta.

Tuttuja piirteitä lapsista kyllä etsitään, ääneen tai hiljaa, mutta se on eri juttu se. Monilla vanhemmilla kyllä aika kultaa muistot ja ne omat lapset olivat niin kilttejä ja tottelevaisia. Nukkuivatkin hyvin jo heti sairaalasta tullessa. Ja koti oli koko ajan siisti jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
mun lapset on sitte epänormaaleja, kun ne leikkii kovalla äänellä ja mä sain olla vaan hiljaa omassa huoneessa, etten häiritse kun kännätään.

Ei sinun lapsesi epänormaaleja ole, kyse on jostain muusta.

Tuttuja piirteitä lapsista kyllä etsitään, ääneen tai hiljaa, mutta se on eri juttu se. Monilla vanhemmilla kyllä aika kultaa muistot ja ne omat lapset olivat niin kilttejä ja tottelevaisia. Nukkuivatkin hyvin jo heti sairaalasta tullessa. Ja koti oli koko ajan siisti jne.

Meillä OLI koti kokoajan siisti! :snotty:
Äitini on friikkisiivooja. :/ ;)

Ja mä olin, kavereitten ja sukulaistenkin mukaan, liian kiltti. :D

Yhteistyössä