Vertaistukea elämäntaparemonttiin! Kerho on nyt auki :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niispuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Niispuneiti

Jäsen
10.03.2013
46
0
6
Nyt kaikki jotka etsitte motivaatiota elämäntaparemonttiin tai haluatte esim. kiinteytyä! TERVETULOA uuteen kerhoon nimeltään: "Elämäntaparemontti <3" .
Kerho-osiot löytyvät sivun oikeasta yläkulmasta "kerhot" :)

Jäseniä kaivataan!

[QUOTE="vieras";28226196]Ööö, tukea...täältä...?! Et oo tosissas...[/QUOTE]

Tosissani olen. Haluan uskoa ihmisistä viimeiseen asti hyvää - uskon siis myös täältä löytyvän samassa elämäntilanteessa olevia jotka haluavat tsemppiä ja tsempata :flower:

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
Mä olisin mieluummin keskustellut ja tsemppaillut tällä puolella, kun en ole noihin kerhoihin perehtynyt. Mutta toivottavasti sinnekin löytyy riittävästi porukkaa! Joskus yritin mukaan täällä pyörineeseen laihdutusketjuun, mutta sieltä tuli teilausta joiltain, että eivät kehtaa lähteä mukaan jos osa jäsenistä laihduttaa vain normaalipainon sisällä.

[QUOTE="Vilma";28226540]Mä olisin mieluummin keskustellut ja tsemppaillut tällä puolella, kun en ole noihin kerhoihin perehtynyt. Mutta toivottavasti sinnekin löytyy riittävästi porukkaa! Joskus yritin mukaan täällä pyörineeseen laihdutusketjuun, mutta sieltä tuli teilausta joiltain, että eivät kehtaa lähteä mukaan jos osa jäsenistä laihduttaa vain normaalipainon sisällä.[/QUOTE]

Kerho on ihan yhtä helppo keskustelupaikka kuin tämäkin - se on vain suljettu :)
Sinne on tervetulleita kaikki joten rohkaistu vain ja liity mukaan :wave:

Yhteistyössä