Täysimetin poikaani reilun 4kk ja sitten aloitettiin kiinteät. Vettä en ole koskaan antanut, ennen kuin kiinteiden aloituksen yhteydessä olen YRITTÄNYT. Ei onnistu, ei millään. Poika vaan sylkee vedet suustaan ja näyttää nyrpeää naamaa
. Olen yrittänyt tuttipullosta, nokkamukista, mukin reunasta ja lusikalla. Kaikilla sama homma.
Kiinteiden myötä kakka on muuttunut tosi kovaksi, jota tulee pari-kolme kertaa päivässä, aina yksi kikkare kerrallaan. Luumusta ei apua, Levolacia olen antanut vaihtelevasti, mutta ei sekään tunnu auttavan, senkin tehoon varmasti tuo vesi auttaisi...
JOTEN, miten ihmeessä saan pojun juomaan vettä?!?
Ja sitten toinen onkelma.... Poika on ollut tähän asti oikea tissipoika
Nyt muutaman päivän ajan on tissiä syönyt hyvä jos kolme kertaa päivän aikana (+ yöllä kerran tai pari). Joko puree tissiin kivoilla kahdella hampaalla :kieh: tai alkaa itkemään ja kiehnäämään sylissä... Mistä tämä mahtaa johtua?
Yleensä annan kiinteän ruuan ensin ja sitten tarjoan tissiä 0,5-1 tunnin kuluttua ja ennen tämä on hänelle sopinut, mutta eilenkin oli tissittelyn välillä 6h!!!
Tuttelia ja Nannia olen niitäkin yrittäny antaa, mutta siinä toistuu sama kuin veden juomisessakin.
Ja tuon puremisen ansiosta, olen itsekin alkanut jänskäämään näitä imetyshetkiä....
Huoh, ahdistaa..... :/ Toivottavasti teillä on antaa hyviä neuvoja! :heart:
Kiinteiden myötä kakka on muuttunut tosi kovaksi, jota tulee pari-kolme kertaa päivässä, aina yksi kikkare kerrallaan. Luumusta ei apua, Levolacia olen antanut vaihtelevasti, mutta ei sekään tunnu auttavan, senkin tehoon varmasti tuo vesi auttaisi...
JOTEN, miten ihmeessä saan pojun juomaan vettä?!?
Ja sitten toinen onkelma.... Poika on ollut tähän asti oikea tissipoika
Yleensä annan kiinteän ruuan ensin ja sitten tarjoan tissiä 0,5-1 tunnin kuluttua ja ennen tämä on hänelle sopinut, mutta eilenkin oli tissittelyn välillä 6h!!!
Tuttelia ja Nannia olen niitäkin yrittäny antaa, mutta siinä toistuu sama kuin veden juomisessakin.
Ja tuon puremisen ansiosta, olen itsekin alkanut jänskäämään näitä imetyshetkiä....
Huoh, ahdistaa..... :/ Toivottavasti teillä on antaa hyviä neuvoja! :heart: