Vesien menosta ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Voisko joku kertoo et miltä se niinku suurin piirtein tuntuu jos menee lapsivedet tai tihkuttaa vettä? Kahdesta aiemmasta vedet on mennyt vasta sairaalassa kun olen ollut jo melkoisissa kivuissa eli en muista vesien menosta juur mitään. Kirveleekö se lapsivesi ?

Itselläni esikoiselta lorahti ensin pikkasen sänkyyn,menin vessään ja koko matkan sinne oli vesivana perässä.Pidätellä juu ei voi.Kahdesta seuraavasta ryöpsähti vedet synnytyssalissa.

Mulla alkoi esikoisesta tihkua, luulin kans pissanneeni housuun, mutta ei se haissut yhtään pissalle ja sitä tuli aina kun vääristi. Kuopuksesta ne holahtikin sitten synnytyshuoneen lattialle ja sitä oli ämpärikaupalla.

Kuopukselta meni vedet niin, että heräsin tunteeseen että kohta valuu jotain. Kun lähdin juoksemaan vessaan niin silloin valu lapsivedet pitkin lattioita. Hetken mietin, että pissasinko alleni vai oliko ne lapsi vedet, mutta kyllä olin sit nopeasti sitä mieltä että lapsivedethän ne... Se ei kyllä sattunut yhtään eikä kirvelly.
Tsemppiä synnytykseen! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:
Jaa,a.. Sitäkö vielä siellä kukutaan odottelemassa?

Juu mutta nyt supistelee melko kiitettävästi :D mutta silti epäilen ettei tää vielä ulos halua :whistle:

Jos olisi kuitenkin lähtö sitten lähellä:)

luultavasti, kun tää vauveli on tosi vilkas vaikka yleensä iltaisin rauhoittuu mutta nyt meinaa tulla nahan läpi

Supisteleeko jo säännöllisesti?

no en ole kelloa katellut mutta silloin tällöin tuntuu ja jos nää yhtään ilkeemmiks muuttuu niin alan vilkuilla viisareita. Osa tuntuu reisissä ja osa selässä ja mahassa, et ota näistä nyt sit selkoa :whistle:

Monihan täällä on kertonut että "oikeat" supistukset tuntuisivat reisissä ja selässä.Itselläni tuntui kolmesta pelkästään vatsassa.
Pidetään peukkuja:)

No nähtäväksi jää pääsiskö tosi toimiin tänä yönä mutta taidan mennä heittää itteni petiin, jos vaikka sais vähän nukuttua

mullakin 2 ekassa sairaalassa puhkastiin.
eli tässä kolmannessa olinkin sit että mitä ihmettä kun kaupassa pahimpaan ruuhka aikaan alko joka askelmalla tuleen lorahtelemalla lämpöstä nestettä eka oli et kusinko nyt housuun mutta sit tunsit sen olon että on vessahätä mutta silti vaan valuin koko ajan.ei muuta kun kipitän nolona vessaan ja pytyllä olen johon tulee lorahdellen koko ajan eikä sitä pysty mitenkään estämään eli siitä sen tunnistaa

Yhteistyössä