Vesitänkö mä kaiken minkä eteen oon öitä valvonut, jos...

En usko, että vesität mitään. Nyt on vain keksittävä ratkaisu, miten saatte nukuttua kaikki -ja voin sanoa, ettei se nukkuminen ole aina nukkumista kun on pieni lämpöpatteri ja potkiutuja vieressä. Hyvä olisi jos nukkuisi omassa sängyssä, vaikkakin vanhempiensa lähellä.

Se on ihan varmaa, ettei siinä kauaa nuku. Saatte helposti muksut nukkumaan omaan huoneeseen isompanakin, takuulla eivät tahdo olla kainaloisia kovinkaan kauan. Isomman antaisin nukkua omassa huoneessaan, hän taitaa olla jo oivaltanut sanan "rauha" merkityksen. Et tee mitään väärää, jos vain toisen siirrätte vielä muutamaksi kuukaudeksi vanhempien huoneeseen nukkumaan. Kunhan pikkuisännän PAIKKA hoitoyhteisössä on vakiintunut, hän saattaa lampsia isonveikan perästä "nuorisotiloihin".

Voimia ja haleja. Irtautuminen sattuu vähän, mutta on sen arvoista. Teetpä miten vain, niin hyvin teet..mutta sun täytyy saada nukkua, samoin miehen ja lasten! :D :hug:

Siirrä vaan, mutta onko ihan tarpeen siirtää molempia? Siis oletko varma, että toinen alkaa hiippailemaan jos yksin jää. Jos siirtäisit ensin tämän joka on kovempi hiippailija.

Hyvät yöunet on ykkösasia.
Meidän esikoinen oli yöhiippailija 2 vuotta, 2vuotiaasta 4 vuotiaaseen ja nyt kun mietin niin ois kannattanut ehkä siirtää.
Oli rankkaa kun käytiin duunissa ja joka yö nukuttiin ahtaasti ja selkäkipuisina. Lopuksi mä vielä raskaana. Ihan älytöntä.
Sinuna siirtäisin ekaks pienemmän ja katsoisin sujuuko niin, ellei niin toinen myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Hyvät yöunet on ykkösasia.
Meidän esikoinen oli yöhiippailija 2 vuotta, 2vuotiaasta 4 vuotiaaseen ja nyt kun mietin niin ois kannattanut ehkä siirtää.
Oli rankkaa kun käytiin duunissa ja joka yö nukuttiin ahtaasti ja selkäkipuisina. Lopuksi mä vielä raskaana. Ihan älytöntä.
Sinuna siirtäisin ekaks pienemmän ja katsoisin sujuuko niin, ellei niin toinen myös.

Niih... Ja tuo isompi osaa onneksi kyllä sanoa, jos järjestely häiritsee.

Kun jos tuo pienempi kuitenkin nukkuu meidän makkarissa, niin mieluummin sitten omassa pedissään, niin mahtuu vähän paremmin...

Ei oo mitään aikaa, jolloin lasten pitää nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Kyllä aika antaa helpottavammankin tavan omaan huoneeseen siirtyä. Jossain vaiheessahan se on sellainen "isojen poikien/tyttöjen" juttu, ja silloin se siirtymä käy hyvin.

Mun mielestä voit ihan hyvin siirtää heidät sinne nukkumaan, jossa koko perhe saa rauhan nukkumiseen.

Meillä nukkuu 3-v yksin omassa huoneessaan, ja siirtyi tuolla "oma ihana isojen tyttöjen huone ja sänky" menetelmällä. Sitä sit esiteltiin vieraille ja sinne se tyytyväisenä jäi nukkumaan. :hug:

meidän lapsukainen nukkuu vieressäni,kyllä se siitä sitten siirtyy kun on valmis=). niinhän minäkin itseasiassa muutin jo 15v omilleni,vaikkakin lähelle vanhempien kotia vaikka nukuin vieressä varmaan yli5v enemmän tai vähemmän. ei nää lapset kainalossa pysy ikuisuuksia vaikka kuin haluais:)

kuulostaa huippututulta...meillä meinas kolme kakrua tukkia yhdelle sohvalle äsken nukkumaan...keskimmäinen nukku siinä jo viime yön...ei oikein meinaa omassa sängyssä rauhottua. todennu kans, ettei ne varmaan enää armeijaiässä vanhempien makkariin tuki... :whistle:

Yhteistyössä