Vessanpytyn kansi..

Hankalakinkai

Aktiivinen jäsen
15.02.2012
1 037
2
36
Se on olemassa sitä varten,että se lasketaan alas. Kanneksi siihen pytylle. Ei ole vaikeeta. Nostaa persiinsä pytyltä,vetää vessan ja laskee kannen alas. Miksi mun anoppi ei opi tätä? Pieni asia joo,mutta mun mielestä on jotenki epäsiistiä kun on kansi auki...

En minäkään laita sitä kiinni. Harvemmin laitan kiinni. Miksi laittaisin? En mä siellä vessan pytyn äärellä vietä aikaa muulloin kuin jos menen asioille. Ei ole esteettinen ongelma minulle. Ei siellä paskat ole pytyssä, joten ihan nätti se vesilammikkokin on. Eikös ole aika ällöä vatvoa sitä likaista kantta aina kiinni??

Ei meidän pytyn kansi ole likainen. Ja meillä vessassa pestään myös hampaat,harjataan hiukset yms. Ja oikeesti,mitä varten siinä sitten on kansi jos sitä ei ole tarkoitettu laitettavaksi alas?

Jos värjäät tukkaa siellä, niin laitat tietysti kannen kiinni ettei väripaketti molskahda pyttyyn. Simple? Ja entäs kun haluat pestä vessan katon? Menet pytyn päälle seisomaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Meillä on kaksi käyttöä kannelle: lapset seisovat siinä että yltävät ottamaan kaapista hampaidenpesuvälineet ja ettei lääkekaapista putoa tavarat pönttöön.
Ja kun kansi on auki, niin koira käy juomassa siellä juomassa jos ovi on unohtunut auki...:xmas:

Yhteistyössä