Vetäisitkö herneet nenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surkeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surkeus

Vieras
Kyse -yllätys yllätys- anopista. Aluksi luulin, että mulle on siunaantunut universumin paras ja hauskin anoppi. Pikkuhiljaa hän alkoi nakella minulle kummallisia kommentteja, joista en aluksi loukkaantunut, en edes miettinyt niitä sen kummemmin. Kun sama meno on jatkunut viiden vuoden ajan, nyt kiehuu ja kovasti. Perhanan ämmä!

Esimerkkejä:

"Kylläpä sulla on taas hirveän mustat silmänaluset!"
"Sulla on ihan liian kuiva iho!"
"Sinun takia ***** (minun mieheni, hänen poikansa) ei halua käydä meillä!"
"Sinä olet estänyt ***** (minun mieheni, hänen poikansa) soittamasta minulle!"
"Sinä oon kyllä niin BLONDI..." (tarkoitti tyhmää ja nauroi päälle)
"Ostin sulle vaan tämmösen joululahjan, ****** (toinen miniänsä) sai minulta paljon arvokkaamman lahjan."

Muutenkin syyttää ja haukkuu minua jatkuvasti. Minä muka olen kieltänyt hänen poikaansa tapaamasta häntä - vaikka asia menee todellisuudessa niin, että minä patistan miestä äitinsä luo ja muuta, mies itse ei tykkää. Osasyynä tosin se, että äitinsä puhuu mulle niin pahasti usein.

Anoppi kehuu koko ajan toista miniäänsä, kuinka se on niin ihana ja hauska ja mukava ja reipas jne. Hänen kanssaan koko ajan tekemisissä, mua ei huolita mihinkään. EIKÄ KYLLÄ HAITTAA, mut ilmeisesti oon sit todella täys läpimätä ihminen - kukaan muu vaan ei oo koskaan mulle sellaista antanut ymmärtää, päinvastoin. :o :(

Yhteistyössä