vhh:ta takana viikko :

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras avv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras avv

Vieras
Paino tippunut 3,5 kiloa ja vatsasta lähtenyt 8,5 kg :) nesteitähän tuo on, mutta kaikista parasta on tämä ei pöhöttynyt-olo :)

Kertokaahan kokemuksianne aiheesta :)

Itsellä matkaa on jäljellä vielä 30 kiloa, mutta olen päättänyt että minulla on loppuelämä aikaa, eikä ole mitään stressiä että olisi jokin ajankohta jolloin tuo "taakka" pitäisi olla pois ympäriltäni .

Mä en ymmärrä mikä siinä mätti, mutta mulla meni kokeilusta hormonit ihan sekaisin, jo alle viikossa ekat oireet, menkat sekosi ihan täysin ja leukapielet kukki isoilla valtavilla ja kipeillä paiseenkaltaisilla finneillä kuukausikaupalla. Painoa putosi huikeat puoli kiloa, mutta mulla onkin pcos.

Mulla alkoi jatkui tänään taas uudelleen. Aloitin lokakuussa ja helmikuun alkuun jaksoin. Sitten ollut tällainen tasainen vaihe. Olen syönyt leipää ja jäätelöä jonkin verran. Eilen oli syntymäpäivä ja vielä mässypäivä, mutta nyt tänään jatkuu. Yhteensä lähti 6 kiloa tuon loka-helmikuun välillä. Nyt pitäisi saada toiset 6 kiloa pois. Toivottavasti toukokuuhun mennessä olisi homma selvä. Kovin hitaasti mulla paino tippuu.

Unohdin mainita että minulla myös pcos, viime keväänä kokeilin nutrilett - kuuria , joka aiemmin toimi kuin vessan juna. No, tällä kertaa ei samalla tavalla toiminut, tuloksena reilussa kolmessa viikossa -6kg. Tämä tuntuu nyt toimivan todella hyvin, olokin paljon energisempi :)

ap

Laihdutin kaksi vuotta sitten 15 kg VHH:n avulla (95kg - 80kg). Sen jälkeen tulin raskaaksi ja synnytyksen jälkeen laihduin samalla menetelmällä 10kg (85kg - 75kg). Nyt olen taas raskaana ja tarkoituksena jatkaa tuota vhh:ta, jotta vihdoinkin pääsisin tavoitteeseen. Olen 10 kg:n päässä maalista. Nyt painan siis 80kg, mutta raskaanaollessa sitä ei tarvitse niin hävetä. :) Menestystä uuteen elämäntapaan ja toivottavasti sinäkin saat lisää tuloksia aikaiseksi.

Laihdutin kaksi vuotta sitten 15 kg VHH:n avulla (95kg - 80kg). Sen jälkeen tulin raskaaksi ja synnytyksen jälkeen laihduin samalla menetelmällä 10kg (85kg - 75kg). Nyt olen taas raskaana ja tarkoituksena jatkaa tuota vhh:ta, jotta vihdoinkin pääsisin tavoitteeseen. Olen 10 kg:n päässä maalista. Nyt painan siis 80kg, mutta raskaanaollessa sitä ei tarvitse niin hävetä. :) Menestystä uuteen elämäntapaan ja toivottavasti sinäkin saat lisää tuloksia aikaiseksi.

Kiitos Ja mahtavaa mitä tuloksia sinulla :)

Missä ajassa sinulla nämä pudotukset suunnilleen tapahtui ? :)

Onnea odotukseen <3

ap

Dieetti on "pasta, peruna, riisi, leipä, pulla, makeat herkut, sokeri ja turhat rasvat pois". Hedelmiä 3 kpl päivässä, joten ei varmaan ole fundamentalistien mielestä vhh. Syön aamu- ja iltapalaksi hedelmän ja rahkaa. Lounaaksi ja päivälliseksi salaattia, vihanneksia ja vähärasvaista lihaa, kalaa, raejuustoa tai munia. Välipalaksi hedelmä tai kasviksia. Rasvalla en läträä, joten fundamentalistien karppauskaan ei liene kyseessä.

Pudotin kolmessa kuukaudessa 14kg ja vielä sen jälkeen paino on tippunut nelisen kiloa pikkuhiljaa. VHH:ta takana nyt reilu 3 vuotta, en ikinä palaa entiseen. Muutenkin elämänlaatu parantunut.

Alussa vaivaavat iho-ongelmat ja päänsäryt johtuivat vieroitusoireista. Hiilarit kun muuttuvat kehossa sokeriksi ja näin ollen olin tietämättäni sokeririippuvainen. Vaivat menivät nopeasti ohi. Ihon kukkiminen johtuu puhtaasti siitä että keho työntää sen turhan paskan ulos. Mulla on nyt parempi iho kuin koskaan.

Pudotin kolmessa kuukaudessa 14kg ja vielä sen jälkeen paino on tippunut nelisen kiloa pikkuhiljaa. VHH:ta takana nyt reilu 3 vuotta, en ikinä palaa entiseen. Muutenkin elämänlaatu parantunut.

Alussa vaivaavat iho-ongelmat ja päänsäryt johtuivat vieroitusoireista. Hiilarit kun muuttuvat kehossa sokeriksi ja näin ollen olin tietämättäni sokeririippuvainen. Vaivat menivät nopeasti ohi. Ihon kukkiminen johtuu puhtaasti siitä että keho työntää sen turhan paskan ulos. Mulla on nyt parempi iho kuin koskaan.

Voitko kertoa millainen sinun päiväruokailu oli tuolloin kun tiputit painoa tuon 14 kg , noin esimerkkinä ? :)

ap

Lähtöpaino 74, tässä vaiheessa tavoite 58 kg ja koko 36. Pituus 158 cm, ruumiinrakenne lihaksikas. Toki alemmaksikin ad 52 saisi mennä, mutta kunhan ainakin alle 63. Silloin koko ois 38, juuri nyt se on 40.

Minä syön kaikkea pääsääntöisesti missä on alle 9g hiilareita/100g. En ole siis liian tarkka. Syön myös hedelmiä ja kerran viikossa jäätelöä.

Esimerkki eilisestä ruokailusta:

Aamupala:
kahvia, leipäjuustoa ja savukylkeä

Lounas:
Salaattia, kurkkua, tomaattia, raejuustoa, kebabia, kastike

Päivällinen:
Punakaali-lanttu-porkkana-raaste ja lihaa, fetajuustoa, maitoa, salaattikastike, maustevoi

Iltapala
Mustikka-kuohukermapirtelö Stevialla makeutettuna.

Tämän päivän ruokailut:

Aamupala:
Marjarahkaa (stevialla)

Lounas;
Chili/suikaleliha/kerma/voi-kastike pavuilla ja porkkanaraasteella

Päivällinen:
Kanaa ja runsas salaatti + keitettyjä munia x 2

Iltapala:
Pistaasipähkinöitä, banaanijugurttia

Tarkkaile niitä seloisteita kun ostat. Moni sellainen ns. kielletty voikin olla luvallisten listalla kun monissa tuotteissa on merkittäviä eroja merkistä riippuen. Esim. suolapähkiöissä ja jugurteissa.

[QUOTE="plääh";29616831]Mä en ymmärrä mikä siinä mätti, mutta mulla meni kokeilusta hormonit ihan sekaisin, jo alle viikossa ekat oireet, menkat sekosi ihan täysin ja leukapielet kukki isoilla valtavilla ja kipeillä paiseenkaltaisilla finneillä kuukausikaupalla. Painoa putosi huikeat puoli kiloa, mutta mulla onkin pcos.[/QUOTE]

Kannattais varmaan tarkistaa kilpirauhasarvot ihan perusteellisesti, joku vasta-aineki.. (En osaa sanoa tästä enempää...)

[QUOTE="orion";29665744]Kannattais varmaan tarkistaa kilpirauhasarvot ihan perusteellisesti, joku vasta-aineki.. (En osaa sanoa tästä enempää...)[/QUOTE]

On otettu kahteen kertaan ihan muista syistä ja ei mitään. Laaja verenkuva ei paljastanut mitään myöskään, reumatestitkin teetettiin ja mussa ei ole kertakaikkisen mitään vikaa paperilla ainakaan. Hormonihäiriöön ei edes löytynyt perusteita ultrassa ja muissa tutkimuksissakaan, mutta kun iho kukkii, karvat kasvaa, lihoo kokoajan keskivartalosta ja kierto on 40-500 päivää, niin kyllähän sen tietää että jossain on vikaa ja sain diagnoosiksi sitten pcos/ovulaatiohäiriö. Myöskään jalat ei kestä kävelemistä ja akillesjänteet, kantapäät ja jalansyrjät ovat kokoajan kipeät ja punaiset, mutta lääkkeistä ei mitään apua siihenkään. Lääkäri käski vain laihduttamaan, mikä ihan varmasti kyllä sitten helpottaakin asiaa. Mistä ei taas tule yhtään mitään ja ongelma vain pahenee kun liikkuminen heikkenee. Eilenkin kävelin 6km ja nyt on päkiät sitten tuollaiset sämpylänpuolikkaan kokoiset tyynyt.. VHH oli viimeinen toivo, mutta alkaa näyttää siltä, että millään terveellisellä ja mahaa täyttävällä ruokavaliolla en saa painoa alas, vaan alan harkita jo ihan silkkaa näännyttämistä..

Yhteistyössä