vi**u joku pilailee ja mua ei naurata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
yksi päivä kattelin että mitä poika oikein mutustaa ja menin tonkii sen suuhun ja siellä oli nasta :o meillä einastoja käytetä eikä omisteta. sitten huomasin että ulko-ovella oli toinen nasta.. siinä vaiheessa ajattelin että ehkä tullut kengän mukana tai jotain... mutta just menin veskiin niin siellä oli sininen pilleri |O eikai nyt stna kukaan ole noin sairas että tollasia pudottelis postiluukusta ja miks just meille? vai mistä toi on... . ja mikä lääke on sininen? :o :o

*muoks* liittyyköhän tää siihen kun meille aikasemmin yritettiin sisään pitkän ''kepin'' avulla postilaatikon kautta kun oltiin saunassa ja yllätin se miehen kun tulin aikasemmin kotiin hakemaan kameraa :/ puhuin siitä silloin jo täällä... kai se pitää poliisiin ottaa yhetyttä jos tää nyt tulee jatku

kerrostalossako asutte? kannattaa pitää nyt jatkossa se väliovi visusti kiinni, jos sieltä joku urpo oikeasti paistoo sisälle jotain. pistä nastat ja pillerit talteen, jos vaikka tulee poliisille vielä asiaa.

perhanan kamalaa tommonen oikeesti! :(

Ihan ensi hätään kyllä teippaisin postiluukun kiinni niin ettei sieltä saa laitettua mitä sisään. Ja ilmoittaisin postiin että tilanne on tällainen, mitä tehdään postien kanssa. Voi olla, että joudut hakemaan postisi postista, mutta kait sekin on pienempi paha kuin se jos lapsi syö jotain tabuja ja nastoja. Ja yhteys isännöitsijään ja sitä kautta poliisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
*muoks* liittyyköhän tää siihen kun meille aikasemmin yritettiin sisään pitkän ''kepin'' avulla postilaatikon kautta kun oltiin saunassa ja yllätin se miehen kun tulin aikasemmin kotiin hakemaan kameraa :/ puhuin siitä silloin jo täällä... kai se pitää poliisiin ottaa yhetyttä jos tää nyt tulee jatku

mä edellistä juttuu muista, mut teittekö sillon rikosilmoituksen? Ainakin nyt vähintään isännöitsijälle ilmoitus ja tottakai jos jatkuu ni poliisille

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:

mä edellistä juttuu muista, mut teittekö sillon rikosilmoituksen? Ainakin nyt vähintään isännöitsijälle ilmoitus ja tottakai jos jatkuu ni poliisille

oltiin poliisin yhteydessä ne vaan kysy tuntomerkkejä jne :snotty: toi toistu pari kertaa ja sit ei enää mitää

Huiiiii. Mua hirvittäis ihan sikana!

Kaikenlaisia hulluja sitä onkin.. Meillä kerran mies tuli kotiin pienen minigrip-pussin kanssa, että miksi mä olen tunkenut auton hansikaslokeroon pillereitä. En todellakaan ollut.. Meiän parkkipaikalla ryösteltiin silloin urakalla autoja, joten tultiin siihen tulokseen, että joku autovaras ne oli sinne hansikaslokeroon tunkenut, mutta urakka oli jäänyt kesken. Tai jotain..