VI*UTTAA TUO MIES!! AARGH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermona

Vieras
Taloprojektin suhteen siis.
Mies ei eväänsäkään liikauta, että saatais talo kohta muuttovalmiiksi.
Kavereita olisi tulossa auttamaan, mutta kun ei saa edes soitetuksi niille, vaikka asiasta olen maininnut useita, useita kertoja. Kuulemma haluaa jonkun jutun ensin laitettua valmiiksi, ennen kuin edes soittaa kavereille, mutta eipähän tuolla mikään etene!

Jos osaisin itse tehdä edes jotain, tekisin! Mutta kun en osaa, niin minkäs teet. Ja jos mulla olisi varaa sen verran ylimääräistä, että pystyisin palkkaamaan ammattimiehiä hommiin, palkkaisin kyllä, mutta kun ei ole.

Eli eikö mulla tosiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin menettää hermoni totaalisesti tuohon mieheen ja kärvistellä täällä minimaalisessa kaksiossa ties kuinka pitkään vielä?!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sille, että nyt mennään sinne asunnolle, näytä, mitä voin tehdä. Otatte hyvät eväät mukaan ja radion ja teillä on varmaan ihan kivaa.

Näin tehty usein, ja kivaa on ollutkin. Silloin siis oli hommia, joita minäkin opastuksella osasin tehdä.

Mutta nyt siellä on siis jotain sellaista, mitä en tosiaankaan osaa tehdä, ja olisin ainoastaan tiellä, jos mukaan lähtisin ja kyselemään että: "Mitä mä voin tehdä? Voinksmä tehdä mitään?"

AARGH!

Jos et osaa, opettele!

Niin on moni muukin tehnyt, nykyään mun motoksi on muodostunut, että muut tekee, mitä osaa ja minä teen mitä haluan....

Pakon edessä (kylläkin innoissani) olen rakentanu miehen kanssa taloa. Muutama päivä sitten kysyinkin mieheltä, että listaa kaikki vaiheet, mitä minä en ole ollut tekemässä hänen kanssaan. Lista ei ollut pitkä: Lattian liippaus ja peltikaton asennus.

Ja nyt onkin sitten talo kohta muuttovalmis. Tämän kuun lopussa muutetaan! Päivät pakkaan tätä vanhaa kotia ja illat rakennan miehen kans taloa.

Muuten, hyvä inspiraation lähde on raha: mitä kauemmin raksa kestää, sitä kalliimmaksi se tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:
Jos et osaa, opettele!

Niin on moni muukin tehnyt, nykyään mun motoksi on muodostunut, että muut tekee, mitä osaa ja minä teen mitä haluan....

Pakon edessä (kylläkin innoissani) olen rakentanu miehen kanssa taloa. Muutama päivä sitten kysyinkin mieheltä, että listaa kaikki vaiheet, mitä minä en ole ollut tekemässä hänen kanssaan. Lista ei ollut pitkä: Lattian liippaus ja peltikaton asennus.

Ja nyt onkin sitten talo kohta muuttovalmis. Tämän kuun lopussa muutetaan! Päivät pakkaan tätä vanhaa kotia ja illat rakennan miehen kans taloa.

Muuten, hyvä inspiraation lähde on raha: mitä kauemmin raksa kestää, sitä kalliimmaksi se tulee.

Joo, mutta kun jos alan nyt opetella tuota ko. hommaa, mikä tässä mättää, meillä menee ehkä jopa kauemmin sen valmiiksi saamiseen kuin tähän miehen äkilliseen laiskuuskohtaukseen.

Älä muuta sano! Minä kyllä osaan, mutta en jaksa tehdä kaikkea yksin! Aika hyvä keino oli, kun tein joka päivä listan tehtävistä, ja mies sai valita mitä tekee, ja minä tein loput.

Yhteistyössä