Viddu. Vauva on varastanu minun mokkulan.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
:| Minun läppäri oli lattialla ko luutusin olkkarin pöyvän ja ko nostin takas nii mokkula oli kavonnu. Ja mies lähti vauvan kans kauppaan, vähän aikaa mietin ja totesin syyllisen ja soitin miehelle, se mokkula on kuulema sen vauvan kätösessä vieläki, ja mie IHMETTELEN, missä sen ukon silmät on ollu ko laittanu lapsen istuimeen ja autoon jos ei ole huomannu mikä sillä on käjesä! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Joskus näin:
Hyvinhän sulla toimii netti ilman mokkulaakin! =)

Mie olen veljen tykönä naapurissa nyt.

Ai.....Anteeksi!
Pitäähän muksunkin saada kokeilla näitä tekniikan ihmeitä oli tietokone tai ei.

Tästä muistui mieleen.
Pari joulua takaperin sukulaisella oli silloin noin 2v vanha poika.Oltiin ostettu porukalla runsaasti lahjakortteja tälle sukulaisen perheelle muun muassa pko:n lahjakortteja.Tämä poika oli sen verran kiinnostunut ollut jo pidemmän aikaa äidin lompakosta, että joulu aamuna oli unohtunut kiireessä lompsa olohuoneen pöydälle niin tämä poika oli ratsannut lompakon ja ottanut kaikki pko:n lahjakortit sieltä ja jemmannut ne maton alle! Tämä kävi ilmi vasta pyhien jälkeen, kun tämä sukulainen oli ollut prismassa ruoka ostoksilla aikomuksenaan maksaa lahjakorteilla sapuskat!

no sapuskat tietenkin jäi sinne kauppaan hihnalle, kun ei ollut niitä lahjakortteja mukana kiitos "säästeliään" pojan =)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:o hyvin huolestuttavaa. Tee rikosilmoitus ja ota yhteyttä neuvolapsykologiin :|
:whistle: ;)

Mie voin vaikka vannoa ettei mies ole hennonnu ottaa sitä pikkurinssessaltansa ees pois ja lopulta se mokkula on jossaki päin prisman lattiaa... :snotty:

Niin.
Se on kyllä varmaan totta. :/ ja sellainen kenties huolellisesti imeskelty ja kuolattu nettitikku kyllä katoaa aika helpostikin Prismaan.

Yhteistyössä