vide mulla palaa käpy *huutaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mun viikon vanha ihana tulostimeni on ihan susi |O
joka kerta kun sen laittaa päälle,niin tulee ikkuna mis pyydetään kohdistaan paperi,et joka vatun kerta menee tulostuspaperia kun pitää tulostella niit kohdistussivuja tai muuten koko vehje ei tee mitään :headwall:
jatkuvasti vilkuttaa vikavaloja,joko on paperitukos tai sitten kasetti jumissa ja lisäks se haukkaa kerrallaan n.3-7paperia :headwall:

|O |O |O

nyt meni 35minuuttia ja 8 A-nelosta et sain yhden hikisen ruokaohjeen tulostettua :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Heh, mitä ihmettä tarkoitta , jos oikein alkaa miettimään, v*ttu mulla palaa käpy. :D

Mä kelasin just ihan sitä samaa :D Tulin siihen päätökseen, että niin voi sanoa vain ihminen, jolla on tosi hyvä pinna. Koska käpyhän ei vissiin ihan helpolla pala? Eli hyväpinnaisen ihmisen ärsytys voidaan kuvailla just noilla sanoilla :xmas:
Oikeesti mulla ei kyllä ole hajuakaan asiasta.

Taikkas otat irrotat koko vempeleen, lukaiset asennus-ja käyttöohjeet ja asentelet sen uudelleen. Onpi ehkä jäänyt joku ekana tehtävä kohdistushässäkkä ja asetusten tallennus tekemättä kun noin herjailee...

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Taikkas otat irrotat koko vempeleen, lukaiset asennus-ja käyttöohjeet ja asentelet sen uudelleen. Onpi ehkä jäänyt joku ekana tehtävä kohdistushässäkkä ja asetusten tallennus tekemättä kun noin herjailee...

tän oon tehny jo sekä itsekseni et sellasen ihmisen kaa joka näistä ymmärtääki jotai.. tarvii soitella sinne liikkeeseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
hp:n skanneri-tulostin-kopiokone-härpäkkä,makso 50egee et halvalla ei sit vissiin saa hyvää :whistle: tai sit mulle vaan osuu aina nää maanantaikappaleet :xmas:
Meillä oli kans aikoinaan.. ikinä se ei kyllä pelittänyt niinkuin olisi pitänyt.. Epson ei ole kyllä uskaltanut ryppyillä ja vuoden on ollut.. (nyt kun ehdin kehua niin tietysti kohta alkaa temppuilla...)

Yhteistyössä