S
sacha_
Vieras
Kyselenpä vielä erikseen tällaista äskeisen hampaidenpesu- ja ksylitoliketjun innoittamana
letteko koskaan käyttäneet pientä lastanne yksityisellä hammaslääkärillä Helsingissä/pk-seudulla ja jos olette, niin mistä paikasta olisi hyviä kokemuksia? Haluaisin viedä 1v3kk:n ekaan hammastarkastukseensa ja mielelläni teettäisin samalla sen kariesbakteeri/sylkitestin; tehdäänköhän niitä ylipäätään enää ja jos niin missä? Minkä ikäisenä olette vieneet lapsen ensimmäistä kertaa hammaslääkäriin?
Emme asu Suomessa, ja joka kerta kun olen yrittänyt asiasta puhua paikallisille tohtoreille, olen saanut osakseni lähinnä epäuskoista kulmakarvojen kohottelua ja hymyilyä.. Käyttäisin mielelläni hyväkseni seuraavan Suomen lomamme tähän hammaslääkärikäyntiin. Vinkkejä, kokemuksia?
Emme asu Suomessa, ja joka kerta kun olen yrittänyt asiasta puhua paikallisille tohtoreille, olen saanut osakseni lähinnä epäuskoista kulmakarvojen kohottelua ja hymyilyä.. Käyttäisin mielelläni hyväkseni seuraavan Suomen lomamme tähän hammaslääkärikäyntiin. Vinkkejä, kokemuksia?